1

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید با دستور رییس‌جمهوری

  • کد خبر : 119390
  • 27 ژوئن 2022 - 6:44
آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید با دستور رییس‌جمهوری

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در جلسه شورای‌عالی مسکن و با دستور رییس‌جمهوری ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید از جمله شهر جدید پرند، پردیس و ایوانکی در استان تهران کلنگ‌زنی شد. گزارش دانستنی انلاین ، «علیرضا جعفری» درباره جزئیات افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن، افزود: جلسه شورای‌عالی مسکن به […]

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در جلسه شورای‌عالی مسکن و با دستور رییس‌جمهوری ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید از جمله شهر جدید پرند، پردیس و ایوانکی در استان تهران کلنگ‌زنی شد.

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید با دستور رییس‌جمهوری

گزارش دانستنی انلاین ، «علیرضا جعفری» درباره جزئیات افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن، افزود: جلسه شورای‌عالی مسکن به ریاست رییس‌جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و در ۲۳ شهر جدید در ۱۱ استان کشور ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به‌صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی طرح‌های کلنگ‌زنی شده نهضت ملی مسکن در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، مرکزی و هرمزگان انجام گرفت.

وی توضیح داد: از جمله امروز در استان تهران در شهر جدید پرند ۴ هزار و ۴۹۷ واحد، در پردیس ۲ هزار و ۵۰۰ واحد و در ایوانکی ۴ هزار واحد مسکونی کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اضافه کرد: بیشترین واحدهایی که با دستور رییس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد مربوط به شهر جدید هشتگرد در استان البرز است که ۱۵ هزار و ۳۲۰ واحد کلنگ‌زنی شد.

جعفری گفت: امروز هم چنین در فولادشهر اصفهان ۱۴ هزار و ۷۵۰ واحد و در شهر جدید گلبهار خراسان رضوی نیز ۱۰ هزار و ۸۲۹ واحد کلنگ‌زنی شد.

آمار مربوط به سهم هر شهر جدید از طرح‌ نهضت ملی مسکن که امروز با دستور رییس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد به تفکیک در تصویر زیر موجود است./ایرنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=119390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi