2

آغاز بکار16 امین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران

  • کد خبر : 138896
  • 08 فوریه 2023 - 8:33
آغاز بکار16 امین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران

 دانستنی آنلاین:شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد. به گزارش دانستنی آنلاین: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور ۳۷۰ شرکت داخلی […]

 دانستنی آنلاین:شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش دانستنی آنلاین: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور ۳۷۰ شرکت داخلی در ۱۵ سالن و فضایی حدود ۶۷ هزار مترمربع و همچنین ۸۰۰ متر مربع نمایشگاه با حضور بیش از ۷۰ مرکز دارای مجوز گردشگری سلامت برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان خارجی شرکت‌کننده در این نمایشگاه به شکل غرفه‌داران و بازدیدکنندگان حضور خواهند داشت و سالنی برای مذاکره بخش خصوصی تدارک دیده شده است.

از جمله میتوان به کشور های قطر، عراق، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، قراقستان، مالزی، روسیه و ونزوئلا اشاره کردکه در نمایشگاه دارای غرفه هستند، عمان، روسیه، تاجیکستان، امارات، سوریه، ترکیه، آذربایجان ارمنستان، لبنان، لیبی، الجزایر، چین عراق گرجستان از جمله کشورهایی هستند که در نمایشگاه حضور دارند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تا روز جمعه ۲۱ بهمن ماه در ساعات ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

شهرداری تهران هم در سالن 38 نمایشگاه دارای غرفه است.

شانزدهمین نمایشگاه بین الماللی گردشگری

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=138896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi