3
بازگشایی 3 روزه ثبت‌نام سهام عدالت جدید ویژه جاماندگان

آخرین شانس برای جاماندگان «سهام عدالت»!

  • کد خبر : 142514
  • 25 می 2023 - 12:07
آخرین شانس برای جاماندگان «سهام عدالت»!

دانستنی آنلاین: بررسی ها حکایت از آن دارد که امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است. سهامداران می‌توانند با استفاده از نام کاربری با کد ملی آزادسازی سهام عدالت را انجام دهند. به گزارش دانستنی آنلاین،  اگر چه اکنون آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده، اما هر روز سبد دارایی […]

دانستنی آنلاین: بررسی ها حکایت از آن دارد که امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است. سهامداران می‌توانند با استفاده از نام کاربری با کد ملی آزادسازی سهام عدالت را انجام دهند.

به گزارش دانستنی آنلاین،  اگر چه اکنون آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده، اما هر روز سبد دارایی سهام عدالت تغییر کرده و افرادی که قصد فروش فوری را ندارند، می‌توانند با صبر کردن عایدی بیشتری در ماه‌های آینده داشته باشند.

کارشناسان بازار سرمایه بر این عقیده اند که نگهداری یک تا دو ساله سهام عدالت، می‌تواند بازده  خوبی را برای سهامداران عدالت فراهم کرده و شاید به ۲ برابر مبلغ امروز یعنی پرتفوی سهام عدالت ارزش بیش از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان داشته باشد. در نتیجه آنان توصیه می کنند که اگر نیازی به فروش این سهام ندارید، یک سال صبر کنید.

جاماندگان سهام عدالت

فرصت دوباره به جاماندگان سهام عدالت
افرادی که قصد مشاهده دارایی سهام عدالت خود را دارند، می‌توانند، از طریق ورود به سامانه سهام عدالت، به نشانی اینترنتی. samanese.ir، با استفاده از کد ملی خود، به صورت اینترنتی، اقدام نمایند.

دولت در ابتدای سال گذشته به منظور تشویق مردم به حضور پر رنگ‌تر در بازار سرمایه و رونق بخشیدن به این بازار مالی، کمک به اقشار ضعیف‌تر جامعه و ایجاد اشتغال و رونق اقدام به آزاد سازی سهام عدالت کرده است. پس از این اقدام دولت، مشمولان این سهام مجاز به انتخاب ۲ روش برای مدیریت که عبارتند از مدیریت مستقیم و مدیریت غیر مستقیم سهام خود بودند.

برای انتخاب روش مدیریت مستقیم سهام عدالت نیاز بود تا افراد در مدت زمان مشخص شده اقدام به آزاد سازی سهام خود نمایند. پس از آزاد سازی سهام عدالت توانایی مدیریت مستقیم سهام و انجام معاملات بر روی آن و یا فروش سهام عدالت در بازار سرمایه به شخص دارنده سهم واگذار شد.

همچنین در سایت سهام عدالت امکان این فراهم شده تا افراد با مراجعه به این سایت و ایجاد حساب کاربری در آن به مشاهده صورتحساب سهام عدالت خود بپردازند، این صورت حساب شامل اطلاعات خلاصه وضعیت سبد دارایی سهام می‌باشد. در این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه مشاهده صورتحساب سهام عدالت با کد ملی، صورتحساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی یک میلیون تومانی، صورتحساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۵۳۲ تومانی، صورت​حساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۴۵۲ تومانی، صورت​حساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۴۷۸ تومانی و همچنین صورتحساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۴۹۲ تومانی پرداخته است.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi