3

آتش سوزی ساختمان 7طبقه در خیابان آفریقا

  • کد خبر : 123989
  • 07 تیر 1401 - 19:25
آتش سوزی ساختمان 7طبقه در خیابان آفریقا

سخنگوی آتش‌نشانی از وقوع حریق در یک ساختمان هفت طبقه درمانی در خیابان آفریقا خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین،سخنگوی آتش‌نشانی گفت: ساعتی پیش آتش‌سوزی در یک مجتمع درمانی در خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند […]

سخنگوی آتش‌نشانی از وقوع حریق در یک ساختمان هفت طبقه درمانی در خیابان آفریقا خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین،سخنگوی آتش‌نشانی گفت: ساعتی پیش آتش‌سوزی در یک مجتمع درمانی در خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانان مشاهده کردند در یک ساختمان ۷ طبقه که کاربری کلینیکی داشته در طبقه چهارم آن و در یکی از اتاق‌ها حریق از قسمت اسپلیت کولر گازی آغاز شده است.

جلال ملکی اظهارداشت: به علت ریزش شعله‌ها و گدازه‌های آتش، حریق به میز، لوازم و تجهیزات اطراف سرایت کرده بود و آتش در آستانه گسترش به سایر قسمت‌های دیگر اتاق بود. به علت وجود تجهیزات آزمایشگاهی امکان شعله‌ور شدن آتش و وخیم‌تر شدن اوضاع ممکن بود. دود بسیار غلیظی این واحد و واحد‌های اطراف را در بر گرفته بود.

آتش سوزی ساختمان 7طبقه در خیابان آفریقا

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را با اتخاد تدابیر مناسب آغاز کردند. همزمان با خاموش‌کردن حریق، آتش‌نشانان به واحد‌ها و طبقات دیگر رفته و به جست‌وجو و خارج کردن افراد پرداختند. آتش‌نشان موفق شدند از واحدی که دچار حریق شده بود ۵ تا ۶ نفر را به سلامت خارج کنند. حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر هم از دیگر طبقات که دود به آن بخش‌ها سرایت کرده بود توسط آتش‌نشانان به سلامت خارج شدند.

جلال ملکی با اشاره به مهار آتش گفت: از گسترش بیش‌تر حریق به اطراف جلوگیری شد. این ساختمان مجهز به سیستم اعلام حریق بود اما عملکرد مناسبی نداشته است./صداوسیما

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=123989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi