1

توزیع بسته‌های مهرتحصیلی بین دانش آموزان نیازمند

  • کد خبر : 51160
  • 15 آگوست 2019 - 10:20
توزیع بسته‌های مهرتحصیلی بین دانش آموزان نیازمند

دانستنی آنلاین: مدیرکل اموراجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف وامور خیریه از توزیع ۳۰ هزار بسته «مهرتحصیلی» بین دانش آموزان بی بضاعت، ایتام و پرورشگاه های سراسر کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایرنا، رضا معممی مقدم با بیان اینکه امسال شاهد هفتمین دوره اجرای طرح مهرتحصیلی هستیم، اظهار […]

دانستنی آنلاین: مدیرکل اموراجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف وامور خیریه از توزیع ۳۰ هزار بسته «مهرتحصیلی» بین دانش آموزان بی بضاعت، ایتام و پرورشگاه های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایرنا، رضا معممی مقدم با بیان اینکه امسال شاهد هفتمین دوره اجرای طرح مهرتحصیلی هستیم، اظهار داشت: هزینه تهیه این بسته ها از محل عواید موقوفات مرتبط دارای درآمد تامین شده است.

وی تصریح کرد: در بحث اجرای طرح مهر تحصیلی مدیریت مشارکت اجتماعی و جذب خیرین و ایجاد وقف‌های جدید از اهمیت زیادی برخوردار است که در سال آینده اهتمام ویژه‌ای دراین زمینه خواهیم داشت.

بسته های مهر تحصیلی براساس اعلام نیاز استانها توزیع خواهد شد

معممی مقدم گفت: بسته های مهر تحصیلی براساس اعلام نیاز استانهای کشور توزیع خواهد شد و سعی می کنیم تا پیش از آغاز ماه محرم حداقل ۲۰ هزار از بسته های یاد شده در سطح کشور توزیع شود.

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف اظهار داشت: کار تهیه و تولید بسته‌های مهر تحصیلی از حدود یک ماه و نیم پیش آغاز شده و هم اکنون مراحل پایانی بسته بندی را طی می کند.

وی افزود: اجرای طرح مهر تحصیلی یکی از شش طرح اجتماعی اداره کل اجتماعی و مؤسسات خیریه است. در طرح مهر تحصیلی اگرچه در نگاه اول به تولید نوشت ‌افزار برمی‌گردد اما برای ما فعالیتی اجتماعی محسوب می‌شود که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، بزهکاری و جرم و جنایت نقش دارد.

وی یادآور شد: میزان بزهکاری و جرم و جنایت ارتباط معنا داری با میزان دانش آموزان بازمانده از تحصیل دارد. بیشتر زندانیان ما کم‌ سواد هستند و اکثر باندهایی که مواد مخدر حمل می‌کنند از جوانان بیکاری استفاده می‌کنند که سواد آن‌ها حداکثر تا سوم ابتدایی است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=51160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi