۱⃣ رسانه های نوین برای کاربران، ترکیبی از قابلیت های ارتباطات جمعی و میان فردی را با تأکید بر تحرک و تعامل گری بیشتر فراهم می کنند که قبل از آن، این امکان وجود نداشته است.
۲⃣ رسانه های نوین به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد که روش های جدیدی را برای بازارهای هدف خود خلق کنند که شامل تبلیغاتی تعاملی و بسیارشخصی شده می باشند.
۳⃣ بازی های ویدئویی به عنوان رسانه های نوین، بسیار مورد پسند واقع شده اند و فرصت هایی را برای تبلیغ کنندگان فراهم کرده اند که از این طریق بتوانند به مصرف کنندگان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
۴⃣ سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه های نوین، از لحاظ رشد به یکی از سریع ترین انواع رسانه ها در دنیا تبدیل شده اند.
۵⃣ همانطور که رسانه های نوین به رشد خود ادامه می دهند، انتظار می رود که شغل ها از طریق این توسعه، افزایش پیدا کنند و کسب و کارهای جدیدی خلق شوند.
منبع: تعرفه