3

لازم باشد، اجازه خروج نفت از طریق تنگه هرمز به دنیا را نمی‌دهیم

  • کد خبر : 29454
  • 14 تیر 1397 - 11:57
لازم باشد، اجازه خروج نفت از طریق تنگه هرمز به دنیا را نمی‌دهیم

لازم باشد، اجازه خروج نفت از طریق تنگه هرمز به دنیا را نمی‌دهیم

دانستنی آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مواضع صریح و روشن رئیس جمهور در برابر تهدیدات نفتی دونالد ترامپ اظهار کرد: تهدید رئیس جمهور آمریکا در چند روز گذشته مبنی بر جلوگیری از صادرات حتی یک قطره از نفت ایران به سایر کشورها، نیازمند موضع سریع و هوشمندانه‌ای از جانب ایران بود که خوشبختانه رئیس جمهور محترم در این زمینه بسیار بیان موضع خوبی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،وی با اشاره به نامه سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران مبنی بر حمایت از مواضع انقلابی رئیس جمهور تاکید کرد: سخنان آقای روحانی مواضع کل نظام جمهوری اسلامی بوده و حمایت سردار سلیمانی از صحبت‌های دقیق و هوشمندانه آقای روحانی در راستای دفاع و پاسداری از منافع ملی است.

کوثری با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا و متحدانش فقط به فکر منافع خود هستند، تاکید کرد: اگر قرار بر منع صادرات نفت ایران باشد، اجازه خروج نفت به دیگر نقاط دنیا از طریق تنگه خلیج فارس را نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد: ۲۰ درصد نفت جهان از تنگه خلیج فارس عبور می‌کند و دنیا به این نفت نیاز دارد و هر اقدام خصمانه‌ای از طرف آمریکا هزینه‌های گزافی برای آنها به دنبال دارد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آمریکا از آن سوی دنیا حق دخالت در ایران و منطقه را ندارد و این مردم و دولت‌هایشان هستند که برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری می‌کنند، ادامه داد: حمایت سردار سلیمانی از مواضع رئیس جمهور نشان می‌دهد که آمریکا و متحدانش بدانند این منطقه جایی نیست که هر کاری دلشان خواست و میلشان کشید انجام دهند.

وی با تمجید از سخنان دیروز رئیس جمهور گفت: مردم عزیز ایران بدانند که ما مطابق ۴۰ سال گذشته مقابل شیطان بزرگ قاطعانه ظاهر شده‌ایم و در ادامه نیز به لطف خداوند پیروز خواهیم شد.

کوثری در پایان با اشاره به سابقه چندین هزارساله ایران و چند ساله رژیم نامشروع اسرائیل خاطر نشان کرد: تهدیدهای پوشالی اخیر اسرائیل نشانه ضعف شدید آنها مقابل ایران و جبهه مقاومت است و ضعف و شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطینی سندی بر ناتوانی و عجز آنها است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=29454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi