2

زمان مناسب برای انتشار پست در وبلاگ چه زمانی است؟

  • کد خبر : 15415
  • 15 جولای 2017 - 12:44
زمان مناسب برای انتشار پست در وبلاگ چه زمانی است؟

Dan Zarrella آمار ارزشمندی در خصوص این موضوع ارائه کرده است و به نکات خوبی در مورد جوانب مثبت و منفی زمان مناسب برای انتشار پست در وبلاگ اشاره می نماید. موضوعی که Dan پیشنهاد می کند این است که اگر ما در طول زمان اوج ترافیک پست بگذاریم احتمال می رود که مطلب ما در میان محتواهای منتشر شده گم شود.

Dan Zarrella  آمار ارزشمندی در خصوص این موضوع ارائه کرده است و به نکات خوبی در مورد جوانب مثبت و منفی زمان مناسب برای انتشار پست در وبلاگ اشاره می نماید. موضوعی که Dan پیشنهاد می کند و ما آن را در نظر گرفته ایم این است که اگر ما در طول زمان اوج ترافیک پست بگذاریم احتمال بیشتری می رود که مطلب ما در میان سروصدای محتواهای منتشر شده دیگر گم شود. از سوی دیگر، با پست گذاشتن در زمانی که افراد کمتری آنلاین هستند، اگرچه ترافیک و مشارکت کمتری وجود دارد؛ اما پست ما برجسته تر و از رقابت کمتری در برابر مطالب دیگر برخوردار خواهد شد.

در اینجا به برخی از آمار مفید تحقیق Dan در خصوص زمان مناسب برای انتشار پست در وبلاگ می پردازیم:

زمان طلایی برای بهترین بازخورد

•    70% کاربران می گویند که وبلاگ ها را صبح می خوانند .
•    مردان در مقایسه با زنان شب ها بیشتر وبلاگ می خوانند.
•    دوشنبه ها روز اوج ترافیک برای یک وبلاگ متوسط است.
•    11 صبح معمولاً ساعت اوج ترافیک برای یک وبلاگ متوسط است.
•    معمولاً حداکثر کامنت ها در روزهای شنبه اتفاق می افتد ودر روزهای دیگرحوالی ساعت 9 صبح.
•    وبلاگ هایی که بیش از یک پست در روز ارسال می کنند از شانس بیشتری برای دریافت لینک های ورودی و نمایش بیشتر برخوردار خواهند شد.

شناخت مخاطبان در تشخیص بهترین زمان انتشار پست در وبلاگ بسیار مهم است؛ به عنوان مثال اگر مخاطبان شما زنان هستند احتمالاً صبح ها در مقایسه با شب ها بهترین زمان ارسال پست برای آنان است.

زمان طلایی برای بهترین بازخورد

در حالی که دوشنبه ها بهترین روز انتشار برای ترافیک است، Social Fresh انتشار پست در روز پنجشنبه را به خاطر وجود  مشارکت اجتماعی بیشتر در سراسر وب پیسنهاد می کند. در اینجا همچنین ایده های بیشتری برای پیدا کردن بهترین زمان مناسب برای انتشار پست در وبلاگ وجود دارد.

زمان طلایی برای بهترین بازخورد

این مطالعه همچنین نشان داد که بیشترین اشتراک گذاری محتوا در صبح اتفاق می افتد، که این موضوع از آمار Dan در خصوص محبوبیت صبح ها برای خواندن وبلاگ پشتیبانی می‌کند.

با برنامه ریزی سفارشی جدید Buffer (حافظه موقت قابل صف بندی)،شما می توانید پست خود را هرزمان که مناسب شما بود منتشر کرده وترویج آن را بر روی شبکه های اجتماعی و در زمان مطلوب تر برنامه ریزی کنید. علاوه برآن از طریق Buffer می توانید پست های خود را ارسال کرده و برنامه ریزی کنید.

انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست در وبلاگ

تشخیص زمان دقیق کار بسیار دشواری است و بخش مهمی ازآن به خاطر این است که برنامه ها و روش همه ما برای چک کردن ایمیل و استفاده از شبکه های اجتماعی متفاوت است . آزمایشی توسط خرده فروشی آنلاین eBags انجام شد که به خوبی مبین این موضوع است.

شرکت فکر کرد که زمانی که کاربران در حال پیوستن به لیست ایمیل هستند احتمالاً بهترین زمان روز برای آنلاین بودن آنان است، بنابراین ارسال ایمیل در آن زمان بیشترین تأثیر را دارد. بنابراین eBags با آنالیز رفتارهرکاربر، ایمیل ها را درست در همان زمانی از روز که کاربربه لیست ایمیل پیوسته بود ارسال می کرد. و این به طرز باورنکردنی تاثیرگذاربود و میزان کلیک شدن تا 20% و میزان خرید تا 65% افزایش یافت.

متأسفانه این فرایند آنقدر پیچیده و زمانبر بود که پایدار نماند.

امیدوارم این نوع امکانات و ویژگی ها درآینده برای شبکه های اجتماعی و سرویس های ایمیل ساخته شود تا همه ما بتوانیم از فواید آنها بهره مند شویم.

منبع: تابناک

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi