1

راهنمای جامعی برای گردشگران

  • کد خبر : 32082
  • 25 شهریور 1397 - 8:36
راهنمای جامعی برای گردشگران

راهنمای جامعی برای گردشگران

گردشگران و توریست‌هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقه‌مند هستند، می‌توانند با گشت و گذار در سایت های گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان است، آشنا شوند؛ بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس‌ترین رستوران‌ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند؛ پس در ادامه به برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اشاره می کنیم.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل اهمیت تایلند از نظر گردشگری سواحل زیبای آن است. زیباترین ساحل‌های تایلند را می‌توان در جزیره پوکت پیدا کرد. سواحل بهشت و پاتونگ از سواحل پوکت هستند که به جهت داشتن شن‌های سفید و طلایی مورد توجه گردشگران تور پوکت قرار گرفته است. برای مسافران در این سواحل استراحتگاه‌های فراوانی وجود دارد که گردشگران می‌توانند در هر جای آن که مایل هستند توقف و استراحتگاه مورد نظرشان را کرایه و از زیبایی‌های آنجا نهایت لذت را ببرند. فیل سواری در پوکت یکی از جاذبه‌های دیدنی است که برای گردشگران جذاب است. این سواری یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌هایی که مسافران پوکت انجام می‌دهند زیرا در هنگام سواری از زیبایی‌های طبیعت در طول راه لذت می‌برند و یک راه هیجان‌انگیز برای یادگیری و سوار فیل در یک محیط زیبا است. ورزش‌های آبی یکی از بهترین تفریحات است که با آب‌های گرمسیری احاطه شده و بهشتی است برای گردشگرانی که پوکت را برای ورزش‌های آبی و همچنین غواصی در این سواحل معروف انتخاب کرده‌اند. البته گردشگران این را نیز باید بدانند که آب‌های آرام و سرد از ماه نوامبر تا آوریل برای ورزش‌های آبی مثل غواصی فوق‌العاده است در حالی که آب‌های خروشان از ماه می تا اکتبر بهترین فصل برای موج‌سواری است.

کشور سنگاپور کوچک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می‌کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می‌آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می‌شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود ۷۲۰ کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری‌های انجام گرفته، تقریبا ۵ میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران ، واحد پول این کشور دلار سنگاپور بوده و حکومت آن از نوع جمهوری است. زبان‌های رسمی این کشور مالایی، انگلیسی، تامیل و چینی است و این مسئله سبب شده که بسیاری از تابلوهای مهم شهر به هر ۴ زبان نوشته شوند. در نظام آموزشی این کشور زبان انگلیسی هم زمان با زبان مادری به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. مردم کشور سنگاپور از چند شریعت مختلف تبعیت می‌کنند که حدود ۴۴ درصد آن‌ها پیرو آیین‌های تائو و بودایی، حدود ۱۸ درصد پیرو دین مسیحیت، حدود ۱۴ درصد مسلمان، حدود ۵ درصد هندو هستند و بقیه ادیان دیگر را تبعیت می‌کنند. بخش عظیمی از درآمد این کشور توسط صنعت گردشگری تامین می‌شود. این کشور به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و سیستم حمل و نقل کارا، نزد جهانگردان محبوبیت خاصی دارد و سالانه تعداد بی‌شماری توریست‌های تور سنگاپور برای بازدید این کشور زیبا به آن سفر می‌کنند.

جزیره سنتوزا و محله اورچارد رود که مرکز خریدهای بزرگ، باغ پرندگان جورونگ، باغ وحش سنگاپور را در دل خود جای داده است نزد توریست‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. یکی از مکان‌های دیدنی بسیار جذاب، هتل “مارینا بی سندز” است که به صورت یک کشتی روی سه ساختمان مرتفع ساخته شده و استخری دارد که شنا کردن در آن بسیار هیجان‌انگیز است. همچنین پارک “یونیورسال استودیو” از دیگر نقاط گردشگری پرطرفدار سنگاپور است.

منبع: ایسنا

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

دیگران این مطلب را هم پسندیده اند: مهم ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی جهان + اینفوگرافیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi