2

داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های ولوو را شکست

  • کد خبر : 15793
  • 27 جولای 2017 - 8:22
داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های ولوو را شکست

شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری هیکواسپورتیو آلمان که به تازگی نمایندگی واردات و خدمات پس از فروش خودروهای سواری ولوو در ایران را اخذ کرده است از ارائه خدمات استاندارد سواری های ولوو , تأمین قطعات یدکی اصلی، نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز تعمیرگاهی خبر داد.

شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری هیکواسپورتیو آلمان که به تازگی نمایندگی واردات و خدمات پس از فروش خودروهای سواری ولوو در ایران را اخذ کرده است از ارائه خدمات استاندارد سواری های ولوو در کشور خبر داد.

با وجود حضور چندین ساله ولوو در بازار ایران، دریافت خدمات پس از فروش استاندارد توسط صاحبان این خودروی سوئدی همواره یکی از دغدغه ها بوده است که حال با تجهیز و گسترش شبکه خدمات پس از فروش برای این محصولات توسط شرکت داتیس خودرو، ولوو سواران می توانند از خدمات استاندارد پس از فروش بهره مند شوند.

میلاد علینقی مدیر عامل داتیس خودرو، با اشاره به ورود خودروهای لوکس ولوو به ایران گفت: داتیس خودرو به عنوان نماینده انحصاری هیکواسپورتیو اقدام به واردات، فروش و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای ولوو در ایران خواهد کرد.

هیکواسپورتیو دو رگه ای سوئدی آلمانی است که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد و بخش عمده ای از نیازهای مشتری که دغدغه خودرویی، لوکس، ایمن و پر آپشن دارد را برآورده خواهد کرد.

مدیرعامل داتیس خودرو از گسترش شبکه خدمات پس از فروش این خودروی سوئدی آلمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: زیر ساخت های لازم برای توسعه و استاندارد سازی خدمات پس از فروش به ولوو فراهم شده و داتیس خودرو با بهره گیری از تکنسین های دوره دیده در آلمان و سوئد، به کارگیری تجهیزات روز دنیا و مدیریت صحیح تعمیرگاهی، خدماتی استاندارد را به خریداران هیکواسپورتیو و مالکان خودروهای ولوو موجود در بازار ارائه خواهد داد.

علینقی از همکاری مستقیم داتیس خودرو با ولوو سوئد برای تأمین قطعات یدکی اصلی، نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز تعمیرگاهی و آموزش نیروی انسانی خبر داد و گفت: شبکه تعمیرگاهی وخدمات پس از فروش ولوو در کشور به زودی راه اندازی خواهد شد.

 

منبع: داتیس خودرو

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. در سایت رسمی شرکت ولو سوئد volvocars هیچ نماینده ای برای ایران تعریف نشده است- باید مراقب کلاه و جیب خود باشیم- خطر در کمین است!!

  2. سایت کمپانی ولوو سوئد هیچ نماینده ای در ایران تعریف نکرده- باید مراقب کلاه و جیب خود از شر کلاه برداران و جیب بر ها بود!!

  3. سکوت با معنی !! داتیس خودروی درستکار در مقابل رسانه ها
    به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سازمان حمایت پیش از این اعلام کرده بود: «با توجه به تکرار تبلیغات پیش فروش سواری ولوو توسط داتیس خودرو و اطلاع سازمان حمایت مصرف کنندگان از اقدام این شرکت به ثبت نام افراد برای پیش فروش این خودرو، پرونده تخلفات آنها به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.»

    این در حالی است که با پیگیری های متعدد خبرنگار از مسوولین ذی ربط این شرکت مبنی بر درخواست مصاحبه و طرح این سوال که آیا داتیس خودرو تاکنون مجوز رسمی نمایندگی ولوو و پیش فروش محصولات این شرکت را دریافت کرده است یا خیر، بعد از گذشت حدود 2 هفته همچنان بی پاسخ مانده است.

    گفتنی است شرکت داتیس خودرو در تبلیغات خود، با اعلام دریافت مجوز واردات از یک شرکت به نام “هیکو اسپورتیو” که در اصل نمایندگی تیونینگ کردن خودروهای سوئدی ولوو، در کشور آلمان است، اقدام به تبلیغات پیش فروش این خودرو کرده بود.

    این در حالی است که مدیران شرکت داتیس خودرو مدعی هستند داتیس خودرو نماینده رسمی ولوو در ایران است.

    تنها یک نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور!

    جالب ماجرا انجاست که این شرکت در معرفی خود در سایت رسمی شرکت آورده است: ارائه خدمات گسترده پس از فروش، در کنار واردات بی واسطه و مستقیم قطعات یدکی از شرکت های تولید کننده خودرو این اطمینان را به شما می دهد که با خیالی آسوده از انتخاب خود لذت ببرید.

    اما با مراجعه به قسمت خدمات پس از فروش سایت رسمی این شرکت تنها آدرس یک نمایندگی وجود دارد و یک نمایندگی هم قرار است به زودی فعالیت خود را آغاز کند!

    منبع: خودروکار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi