2

حل مشکلات کسب و کار با ابزار مناسب یکی از روش های حل مسأله +ویدئو

  • کد خبر : 33021
  • 31 اکتبر 2018 - 13:06
حل مشکلات کسب و کار با ابزار مناسب یکی از روش های حل مسأله +ویدئو

حل مشکلات کسب و کار با ابزار مناسب یکی از روش های حل مسأله است. برخی از مردم با استفاده از خلاقیت خود ابزار مناسبی برای حل مسأله و مشکل خود پیدا می کنند.

حل مشکلات کسب و کار با ابزار مناسب یکی از روش های حل مسأله است. برخی از مردم با استفاده از خلاقیت خود ابزار مناسبی برای حل مسأله و مشکل خود پیدا می کنند. مسئله بخش جدایی ناپذیر هر سازمانی است. همه مدیران می‌دانند که سازمان بدون مشکل، سازمانی مرده است. عموما به همکاران و پرسنل خودشان وجود مشکل را گوشزد می کنند؛ تا بیشتر از آن که انرژی خود را صرف چرایی مشکل کنند به دنبال راه حل مناسب و اثر بخش باشند. اما چالش اصلی این است که ما باید به عنوان یک عضو از سازمان در مواجهه با مسایل چه کنیم؟

حل مشکلات کسب و کار با ابزار مناسب

به مسایل چگونه نگاه کنیم؟ آیا روش های حل مسایل را می شناسیم؟ آیا می دانیم برای انتخاب ابزار مناسب برای حل مسایل به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟ گاهی ما در مواجهه با مشکلات دو راه را پیش می گیریم؛ یا آن را رها می کنیم یا آنقدر آن را پیچیده می کنیم که عملا در حل آن ناتوان می شویم.

در ویدئوی این مطلب ژان بقوسیان مدرس سیستم سازی مثالی از حل مشکلات کسب و کار و کاهش خطاها با کمک تجهیزات مناسب را ارائه می کند.

 

منبع: آپارات

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi