2

تحویل اولین محموله خودروهای مینی به مشتریان پرشیاخودرو

  • کد خبر : 28371
  • 03 ژوئن 2018 - 9:59
تحویل اولین محموله خودروهای مینی به مشتریان پرشیاخودرو

اولین دستگاه از خودروهای مینی توسط پرشیاخودرو به خریداران این برند محبوب تحویل داده شد. نام مینی از سال 1959 میلادی وارد صنعت خودروسازی شد که در ابتدا این نام مختص مدل خودرو بود و از سال 1969 میلادی تا کنون به عنوان یک برند شناخته شده است.

اولین دستگاه از خودروهای مینی توسط پرشیاخودرو به خریداران این برند محبوب تحویل داده شد. برند MINI در تاریخ 12 اسفند ماه سال 1396 توسط پرشیاخودرو در کشور رونمایی شد و اکنون پس از گذشت حدود 2 ماه شاهد ورود آن به خیابان های کشور هستیم.

شرکت پرشیاخودرو در اولین فرصت پس از طی مراحل اداری و شماره گذاری خودروهای مینی فروخته شده، تحویل آن به مشتریان را طی یک مراسم به انجام رسانید. مراسم تحویل اولین محموله خودروهای مینی به مشتریان، در دفتر مرکزی پرشیاخودرو برگزار گردید.

نام مینی از سال 1959 میلادی وارد صنعت خودروسازی شد که در ابتدا این نام مختص مدل خودرو بود و از سال 1969 میلادی تا کنون به عنوان یک برند شناخته شده است. در ابتدا مینی توسط شرکت بریتانیایی BMC تولید و روانه بازار شد. گروه خودروسازی BMW  آلمان در سال 1994 میلادی گروه خودروسازی روور که شامل 3 کمپانی لندروور، مینی و MG بود را تحت مالکیت خود درآورد و در نهایت از این بین برندها تنها با برند مینی ادامه فعالیت داد. اکنون پس از گذشت 18 سال به لطف مدیریت BMW تحولات زیادی در مینی رخ داده و با بهره مندی از دانش و تکنولوژی BMW  تاکنون 9 مدل خودرو جدید را به بازار های جهانی عرضه کرده است؛  خودروهایی که در بازار خودرو جهان درخشیده اند.

شرکت پرشیاخودرو به مدت بیش از یک دهه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای BMW در ایران فعالیت کرده و اکنون به عنوان یکی از شرکت های صاحب نام در بازار خودرویی کشور شناخته می شود. این شرکت تا کنون فقط به فروش خودروهای BMW و ارائه خدمات پس از فروش به آن ها پرداخته بود. اما از آن جایی که گروه خودروسازی BMW شامل برند های خودرویی همچون MINI و رولزرویس می باشد. شرکت پرشیاخودرو نیز در کنار عرضه محصولات BMW، اقدام به واردات محصولات برند مینی و ارائه خدمات به این برند کرده است.

هم اکنون سه مدل از خودروهای مینی هچ، کانتری من و کلاب من توسط پرشیاخودرو عرضه می گردد.

منبع: شرکت پرشیاخودرو

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi