2

تاریخچه بازاریابی محتوا +اینفوگرافیک

  • کد خبر : 24679
  • 22 اسفند 1396 - 13:53
تاریخچه بازاریابی محتوا +اینفوگرافیک

تاریخچه بازاریابی محتوا +اینفوگرافیک

در دوران بازاریابی سنتی، شاهد این بودیم که محتوا برای تمرکز روی برندینگ کسب‌وکارها مورد استفاده قرار  می‌گرفت تا در نهایت حسن شهرت برای آنها ایجاد شود. در آن زمان اینترنتی نبود که وب‌سایت وجود داشته باشد و محتواها عموما در نشریات و مجلات چاپی منتشر می‌شدند. در سال ۱۹۹۶ بود که برای اولین بار عبارتبازاریابی محتوا توسط جان اف.اُپّدال (John F.Oppedahl) مطرح شد.
کمپانی رِدبول (Red Bulll) از کمپانی‌هایی است که با یک رویکرد موثر توانست از بازاریابی محتوا بهره ببرد و آنقدر برایش سودآور بود که تصمیم گرفت مجله خودش که The Red Bulletin نام دارد را تاسیس کند و در راستای انتشار محتوای تولیدی خود، از آن بهره ببرد. کسب‌وکارهای بسیاری هستند که رشد چشمگیر خود را مدیون بازاریابی محتوا هستند؛ از میان آنها می‌توانیم به یوتیوب (YouTube)، یِلپ (Yelp)، لینکداین (LinkedIn)، تامبلر (Tumblr) و پینترست (Pinterest) اشاره کنیم که هر کدام از این شرکت‌ها توانستند به موفقیت دست یابند و در زمینه مختص به خود مطرح شوند.

در ادامه یک اینفوگرافیک آورده‌ایم که توسط تیم کانگرو تهیه شده و در آن به صورت کامل روی تاریخچه ابن  شیوه بازاریابی تمرکز شده:

منبع: اینفوگرافیک

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=24679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi