1

اگر وب‌سایت در اختیاردارید، باید تبلیغات آنلاین داشته باشید

  • کد خبر : 8964
  • 08 آبان 1395 - 11:49
اگر وب‌سایت در اختیاردارید، باید تبلیغات آنلاین داشته باشید

برخی از صاحبان کسب‌وکارها نسبت به هزینه کردن برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین بسیار مقاومت نشان می‌دهند. اینکه دلیل آن مسئله بودجه یا سردرگمی در تنوع این تبلیغات باشد، عدم استفاده از فرصت‌های تبلیغاتی آنلاین هم اغلب یک فرصت ازدست‌رفته بسیار بزرگ به‌حساب می‌آید.

#وب‌_سایت #تبلیغات_آنلاین #دانستنی #بیشتر_بدانیم

کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به‌طور کلی ده‌ها میلیون از واحد پولی خودشان را هرساله برای یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش خودشان صرف می‌کنند. اما دراین‌بین برخی از صاحبان کسب‌وکارها نسبت به هزینه کردن برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین بسیار مقاومت نشان می‌دهند. اینکه دلیل آن مسئله بودجه یا . . . سردرگمی در تنوع و انواع مختلف این تبلیغات یا حتی ترس و عدم شناخت کافی از این محیط باشد، عدم استفاده از فرصت‌های تبلیغاتی آنلاین هم اغلب یک فرصت ازدست‌رفته بسیار بزرگ به‌حساب می‌آید.

آیا شما هرگز اقدام به ساخت یک فروشگاه با یک درب مخفی یا هیچ تابلویی در بیرون از مغازه می‌کنید؟

مطمئناً نه!!! مطمئناً هرگز اقدام به ساخت یک مغازه مخفی که هیچ‌کس قادر به پیدا کردن آن نباشد، نمی‌کنید. اما این دقیقاً کاری است که بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک در زمان راه‌اندازی فروشگاه خود انجام می‌دهند. یعنی هزینه‌ای برای ساخت و تجهیز وب‌سایت خود انجام می‌دهند، اما اقدام به تبلیغ و معرفی آن نمی‌کنند.

البته ممکن است که مثلاً یک صفحه فیس‌بوک یا یک حساب توئیتر داشته باشند، اما درواقع چه چیزی باید مخاطبان را به سمت فروشگاه آن‌ها هدایت کند؟ نقل دهان‌به‌دهان در فضای آنلاین ممکن است تأثیرگذار باشد، اما این درواقع فرایندی بسیار کند و زمان‌بر است. درواقع همانند بسیاری از کسب‌وکارهای محلی که اقدام به تبلیغات غیر آنلاین می‌کنند، آن‌ها هم باید برای معرفی خود از تبلیغات آنلاین استفاده کنند.

تبلیغات آنلاین هدفمند، از اثربخشی بالایی برخوردارند

گوگل، یاهو، فیس‌بوک، توئیتر و بینگ همگی فرصت‌هایی را برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه‌ای ارائه می‌کنند که فعالانه در جستجوی محصول یا خدمت شما هستند. هیچ گزینه تبلیغاتی دیگری پتانسیل لازم برای هماهنگ کردن نیاز و علاقه با یک‌راه حل ممکن در مدت‌زمانی کوتاه و البته با هزینه‌ای بسیار ناچیز در ازاء یک کلیک را فراهم نمی‌آورد. البته مطمئناً یک کلیک برابر با یک فروش نیست؛ اما توزیع هر یک عدد تراکت تبلیغاتی هم‌چنین اثری را ندارد. به عبارتی تنها مانند یک تلاش برای اقناع مشتری به وارد شدن به فروشگاه شما است . دیگر نتیجه موردنظر ازاینجا به بعد تنها بستگی به رفتار فروشنده شما برای سوق دادن مشتری به سمت خرید نهایی دارد.

بر اساس گزارشی که در سال ۲۰۱۲ توسط PWC در رابطه با میزان درآمدها از منبع تبلیغات آنلاین منتشر شد، مجموع درآمدها از تبلیغات آنلاین اینترنتی در ایالات‌متحده آمریکا درمجموع به ۳۶,۵۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان از رشد ۱۵.۲% نسبت به درآمد ۳۱.۷۴  میلیارد دلاری سال ۲۰۱۱ دارد. مطمئناً این خیل عظیم از صاحبان کسب‌وکارها بودجه خود را صرف کار و فعالیتی نمی‌کنند که در عمل تأثیر قابل‌توجهی برای آن‌ها ندارد.

غلبه بر ترس، عدم اطمینان و شک

یکی از عمده‌ترین موانعی که ما در کار کردن با کسب‌وکارهای کوچک با آن مواجه هستیم، این است که این کسب‌وکارها هیچ اطلاعی از چگونگی راه‌اندازی، مدیریت و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین ندارند. این کار در ابتدا یک کار دلهره‌آور با شیب منحنی یادگیری بسیار تندی است. اما این موضوع به این معنا نیست که شما تنها به دلیل سخت بودن، باید آن را نادیده بگیرید و از فرصت‌های آن استفاده نکنید. اگر زمان کافی برای یادگیری این موضوع در اختیار ندارید، حداقل شخصی خُبره را برای انجام دادن این کار استخدام کنید.

جدا از هزینه موردنیازی که برای این کار آن‌ها از شما طلب می‌کنند، خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را در رابطه با اثربخش بودن یا نبودن تبلیغات و کمپین‌های اجراشده مسئول بدانید؛ چراکه به‌هرحال پس از گذشت مدتی می‌توانید نتیجه فعالیت‌های آن‌ها را در میزان فروش خود مشاهده کنید، زیرا هیچ گزینه تبلیغاتی دیگری همانند تبلیغات آنلاین اثربخشی مطلوبی در کوتاه‌مدت برای شما ایجاد نمی‌کند.

بنابراین اگر وب‌سایتی در اختیاردارید و در حال سعی و تلاش برای جذب مشتریان هستید، حتی اگر بااحتیاط بسیار زیاد در حال محدود کردن هزینه تبلیغاتی خود به چیزی در حدود مثلاً ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در روز هستید، حتماً توجه داشته باشید که بخشی از این بودجه را به تبلیغات آنلاین اختصاص دهید. با هدف‌گذاری جغرافیایی، و گزینه‌هایی مانند زمان‌بندی هزینه شدن بودجه تبلیغات آنلاین برای ساعات شلوغ و استفاده از دیگر مکانیزم های خودکار، به‌راحتی قادر به رفع مشکلات تبلیغات آنلاین خودتان و بهینه‌سازی آن‌ها تا جایی هستید که این تبلیغات تنها با اندکی تلاش و سرمایه بهترین نتیجه را برای شما داشته باشند.

در کدام بستر تبلیغاتی قادر به انتشار تبلیغات با بودجه‌ای کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در روز برای افرادی هستید که به‌واقع در جستجوی خدمات و محصولات شما هستند؟ به نظرتان سختی و ابعاد کار را خیلی ساده در نظر گرفته‌ام . . . اما اطمینان داشته باشید که خیلی ساده‌تر از یادگیری علوم دیگر است. حالا اقدام کنید و تبلیغات آنلاین خودتان را شروع کنید تا بالاخره مردم موفق به یافتن شما و محصولات و خدمات شما شوند.

منبع: شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=8964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi