2

اصول لباس پوشیدن خانم ها برای میهمانی های پاییزه

  • کد خبر : 32426
  • 06 اکتبر 2018 - 10:48
اصول لباس پوشیدن خانم ها برای میهمانی های پاییزه

اصول لباس پوشیدن خانم ها برای میهمانی های پاییزه یا هر مهمانی دیگری یکی از مسائل مهم آنهاست. حتما شما هم زمانی که صحبت از مهمانی می شود، اولین چیزی که به ذهن تان خطور می کند این است که چه لباسی بپوشید.

اصول لباس پوشیدن خانم ها برای میهمانی های پاییزه یا هر مهمانی دیگری یکی از مسائل مهم آنهاست. حتما شما هم زمانی که صحبت از مهمانی می شود، اولین چیزی که به ذهن تان خطور می کند این است که چه لباسی بپوشید. حتی اگر لباس های زیادی در کمد شما باشد، آنچه اهمیت دارد شیوه ست کردن آنهاست. علاوه بر آن، فصلی که شما در آن قرار دارید نیز می تواند بر شیوه لباس پوشیدن تان تاثیر بگذارد. همانطور که فصل تابستان فصل رنگ های جیغ و پاستلی بود، پاییز هم مدهای خاص خود را دارد. اگر دوست دارید که با مد روز پیش روید و در مهمانی های پاییزه به زیبایی بدرخشید، به نکته هایی که در ادامه برایتان آورده ایم، توجه کنید.

اصول لباس پوشیدن خانم ها درخصوص طرح و رنگ لباس

اگر چه رنگ های جیغ و پاستلی در تابستان حکمرانی می کردند اما در پاییز دیگر خبری از رنگ های بولد نیست. برعکس، شما باید به دنبال رنگ های تیره تر و سنگین تری باشید. رنگ هایی چون طلایی، جیگری یا سرمه ای از بهترین رنگ هایی هستند که می توانید برای مهمانی های پاییزه انتخاب کنید.

در مورد طرح لباس، لباس های گلدار از دیگر مدهای فصل می باشند. بنابراین اگر می خواهید کمی از سادگی فاصله بگیرید و با لباسی طرحدار در جمع بدرخشید، حتما لباس های گلدار را انتخاب کنید.

در پاییز باید به دنبال رنگ های تیره تر و سنگین تری باشید

اصول لباس پوشیدن خانم ها درخصوص انتخاب کفش

حالا که مدل لباس تان را انتخاب کردید، نوبت به کفش هایتان می رسد. اگر چه کفش های ساده مشکی با هر رنگ و طرح لباسی به سادگی ست می شود اما شما نباید به دنبال راحتی باشید. اگر به آخرین مدهای پاییزه نگاهی بیاندازید، خواهید دید که کفش های رنگی و طرح دار بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته اند. کفش هایی به رنگ قرمز، سفید، تزیین شده با طرح های گل و تور و … می توانند زیبایی ظاهر شما را دو چندان کنند.

کفش های رنگی و طرح دار بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته اند

اصول لباس پوشیدن خانم ها درخصوص انتخاب زیورآلات

هیچ تیپی بدون اکسسوری کامل نمی شود. اگر لباس تان ساده است، می توانید از اکسسوری های بزرگ و رنگی استفاده کنید. به عنوان مثال یک جفت گوشواره با سنگ رنگی می تواند ظاهر شما را از سادگی دور کند. اما اگر لباس تان طرحدار است، ما اکسسوری های ساده تر را به شما پیشنهاد می دهیم. در هر صورت، پس از انتخاب لباس و کفش، یادتان نرود که سری به اکسسوری هایتان، به خصوص گوشواره های خاص و منحصر بفردتان، بزنید.

اگر لباس تان ساده است، می توانید از اکسسوری های بزرگ و رنگی استفاده کنید

اصول لباس پوشیدن خانم ها درخصوص انتخاب کیف

برای مهمانی، سعی کنید کیف های خاص تری به دست بگیرید. به عنوان مثال کیف های پولک دوزی یا با مروارید تزیین شده، یا حتی کیف هایی که طرح و رنگ های خاصی دارند، می توانند بهترین انتخاب برایتان باشند. البته هنگام انتخاب کیف، حواس تان به اندازه آن باشد، کیف های مهمانی باید حداقل جایی برای رژ لب و تلفن همراه داشته باشند. بنابراین دور کیف های بزرگ یا خیلی کوچک را خط بکشید و کیفی با سایز متوسط و با طرحی خاص را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب کیف، حواس تان به اندازه آن باشد

منبع : bartarinha

این مطالب را هم بخوانید:

راهنمای انتخاب لباس فصل پاییز
چند نکته مهم برای خرید کفش

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi