0

راهنمای خرید اتو بخار دستی

  • کد خبر : 32712
  • 25 مهر 1397 - 9:32
راهنمای خرید اتو بخار دستی

اتو بخارهای دستی به طور کلی به دو نوع معمولی و بخارساز مخزنی دسته بندی می شود. تفاوت این دو نوع در نوع مخزن و بخار ایجاد شده توسط آن ها می باشد.

اتو بخار دستی به طور کلی به دو نوع معمولی و بخارساز مخزنی دسته بندی می شود.
تفاوت این دو نوع در نوع مخزن و بخار ایجاد شده توسط آن ها می باشد.
نوع معمولی اتو بخار دستی که شناخته شده تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد که آب مورد نیاز جهت تولید بخار را از مخزن طراحی شده بر روی دستگاه تأمین می کند، در مقابل در نوع بخارساز مخزنی، دستگاه از دو قسمت مجذا تشکیل شده است.
یک قسمت دستگاه، اتو و قسمت دیگر مخزن آب می باشد که با هم مرتبط شده اند. این نوع اتوبخارها به دلیل مخزن با ظرفیت بالا برای اتوکشی به صورت مداوم و زیاد (مصارف اداری و تجاری) کارایی دارند.
در ادامه به ویژگی ها و مشخصات اتو بخار دستی توجه فرمایید:

توان دستگاه:

این معیار که با واحد وات محاسبه می شود نشان دهنده توان المنت اتو بوده و هرچه این عدد بالاتر باشد سرعت داغ شدن اتو نیز بیشتر خواهد شد و زمان انتظار برای آماده به کار شدن اتو کاهش خواهد یافت.

جنس کف:

جنس کف اتوها دارای انواع مختلفی از قبیل استیل، سرامیک و تیتانیوم می باشد که نوع سرامیکی و تیتانیوم آن به دلیل عملکرد بهتر هنگام اتوکشی و همچنین مقاوم بودن در برابر خراشیدگی از اولویت بالاتری برای خرید برخوردار هستند.

ظرفیت مخزن آب:

هرچه ظرفیت مخزن آب بیشتر باشد مدت زمانی که به صورت مداوم می توانید به عملیات اتوکشی ادامه دهید بیشتر خواهد شد. ظرفیت مخزن آب اتوبخارها برحسب سی سی (CC) اندازه گیری می شود.

حجم بخار خروجی:

این مقدار که با واحد گرم بر دقیقه اندازه گیری می شود، نشان دهنده قدرت بخاردهی دستگاه بوده و بیشتر بودن این معیار موجب از بین رفتن راحت تر و سریع تر چروک ها از سطح لباس ها خواهد شد. در برخی از اتوها می توان برای مدت کوتاهی حجم بخار بیشتری ایجاد کرد که این قابلیت سیستم تشدید بخار (Steam Shot) نامگذاری شده است.

طول سیم:

طول سیم بیشتر در هنگام اتوکشی پارچه های بزرگ بسیار کاربردی خواهد بود و عملیات اتوکشی را راحت تر می کند.

چرخش ۳۶۰ درجه سیم:

این ویژگی با استفاده از سیستم چرخش محل اتصال سیم برق به دستگاه اتو بخار دستی ، از پیچ خوردن سیم در زمان اتوکشی جلوگیری خواهد کرد.

سلف کلین (Self Clean):

این قابلیت به منظور تخلیه ی باقیمانده رسوبات از مجفظه تولید بخار و همچنین منافذ خروجی بخار کاربرد داشته و از انباشته شدن رسوبات معدنی در منافذ بخار جلوگیری می کند.

قابلیت بخاردهی اتو بخار دستی به صورت عمودی (Vertical Steam):

با استفاده از این عملکرد،امکان بخاردهی دستگاه در حالت عمودی فراهم می شود. از این ویژگی به منظور عملیات بخاردهی برروی لباس هایی که به صورت عمودی از چوب لباسی آویزان هستند استفاده می شود.

ضدّ چکه (Anti Drip):

عملکرد این سیستم در اتو بخار دستی به این صورت است که در هنگام کاهش دمای صفحه ی کف اتو به مقدار کمتر از حد مشخص جهت ایجاد بجار، سوپاپ محفظه تبخیر دستگاه به صورت اتوماتیک بسته شده و جریان آب را متوقف می کند که این عمل از چکه کردن آب جلوگیری خواهد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi