2

8نکته که در انتخاب یک ISP باید رعایت کرد

  • کد خبر : 5207
  • 05 تیر 1395 - 10:00
8نکته که در انتخاب یک ISP باید رعایت کرد

آی اس پی ( internet service provider )، مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنت هستند. این مراکز خدماتی نظیر دست یابی به اینترنت و نگهداری و پشتیبانی از سرویس دهندگان وب را ارائه می دهند.لازم است قبل از انتخاب Isp برای برخورداری از خدمات اینترنتی نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

#انتخاب_ISP #دانستنی #بیشتر_بدانیم

آی اس پی ( internet service provider )، مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنت هستند. این مراکز خدماتی نظیر دست یابی به اینترنت و پست الکترونیک، نگهداری و پشتیبانی از سرویس دهندگان وب را ارائه می دهند.

درارتباط با نحوه دست یابی به اینترنت این مراکز گزینه هایی از قبیل dialup، adsl مودم های کابلی و دست یابی به اینترنت از طریق خطوط معمولی تلفن را فراهم می کنند.

 Isp ها ممکن است در معرض انواع حملات قرار گیرند که زیر ساخت های آنان را مورد تهدید قرار داده و آسیب هایی را به کاربران آن ها وارد نماید. حملاتی از قبیل فیشینگ، DDOS (حملات منع سرویس توزیع شده)، دستکاری اطلاعات، افزودن اطلاعات و استراق سمع توسط هکرها بر روی زیر ساخت های Ispها وارد می شود.

لازم است قبل از انتخاب Isp برای برخورداری از خدمات اینترنتی نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

1-امنیت: Ispها باید از رویکردهای امنیتی مناسب برای حفاظت از اطلاعات کاربران استفاده کنند. این رویکردها شامل رمز نگاری و SSL به منظور از حفاظت از اطلاعات ارسالی کاربران نظیر نام و رمز عبور آنان است.

2-حفظ حریم خصوصی کاربران: این مراکز باید سیاست های تعریف شده در حفظ حریم خصوصی کاربران داشته باشند.

3-سرویس های ارائه شده: مراکز باید سرویس های به روز را به کاربران ارائه دهند و پشتیبانی لازم برای ارائه این سرویس ها را داشته باشند.

4-قیمت: قیمت های ارائه خدمات با توجه به تعداد و نوع سرویس های ارائه شده، باید منطقی باشد.

5-سرعت: Ispها باید خدمات اینترنتی با سرعت مناسب ارائه دهند؛ به طوری که کاربران به راحتی امکان استفاده از وب ها و دست یابی به نامه های الکترونیکی را داشته باشند.

6-کیفیت ارائه خدمات: لازم است Isp انتخاب شود که استفاده کنندگان از آن و مشتریان آن ها از خدماتشان راضی بوده باشند و عملکرد مثبتی در کارنامه آنان ثبت شده باشد.

7-قابلیت اعتماد:باید بتوان به سرویس های ارائه شده توسط مراکز ارائه خدمات اینترنتی اعتماد داشت و این سرویس ها فعال و قابل استفاده باشند؛ نه این که به دلیل پشتیبانی و نگهداری و تعداد زیاد کاربران غیر فعال باشند.

8-پشتیبانی کاربران: Ispها باید پشتیبانی های لازم از کاربران را فراهم کنند.

منبع: پلیس فتا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=5207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi