2

شفاف سازی فروش مزدا 3 با حضور اصحاب رسانه

  • کد خبر : 30923
  • 08 آگوست 2018 - 8:56
شفاف سازی فروش مزدا 3 با حضور اصحاب رسانه

شفاف سازی فروش مزدا 3 با حضور اصحاب رسانه

مدیر عامل شرکت بهمن موتور در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع پیش فروش خودروهای نیو مزدا 3، گفت: ما در سال گذشته در اسفند ماه فروش اینترنتی داشتیم و در اردیبهشت ماه امسال نیز پیش فروش دوم خود را انجام دادیم و در هیچکدام هیچ مشکلی رخ نداده است .

حمید رضا داوود زاده افزود: شرکت ما تا زمانی که از تحویل و خدمات پس از فروش اطمینان نداشته باشد اقدام به پیش فروش نمی کند و به همین دلیل کاملا شفاف اعلام کردیم که تعداد 270 دستگاه خودروی نیو مزدا 3 با تحویل 30 روزه پیش فروش خواهد شد.
وی در ادامه افزود : پیش فروش این خودروها از طریق سایت اینترنتی شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) صورت گرفته که این شرکت از طریق شرکت مگفا، وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است و سابقه همکاری با خودروسازان بزرگ کشور را داراست و حدود 212 هزار نفر برای پیش خرید اقدام کردند که شرکت واقعا قادر به پاسخگویی به نیاز همه انها نیست.
وی تاکید کرد :شانس هر فرد برای ثبت نام خودرو 12 صدم درصد بوده است که این عدد نشان دهنده تقاضای بسیار زیاد است که با توجه به میزان تولید، شرکت ما قطعا پاسخ گوی این حجم تقاضا نخواهد بود . به زبان دیگر برای هر دستگاه خودرو حدود 900 نفر متقاضی وجود داشت.
طبق دستور وزیر محترم کلیه شواهد و مدارک درخواستی به سازمان حمایت مصرف کنندگان ارسال گردید و هیچ تخلفی در فرایند فروش محرز نگردید.

منبع: بهمن موتور

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi