2

وقتی هکرها ثبت سفارش می کنند

  • کد خبر : 29035
  • 01 جولای 2018 - 9:59
وقتی هکرها ثبت سفارش می کنند

وقتی هکرها ثبت سفارش می کنند

بر اساس خبرهایی که گاه شایعه و گاه موثق خوانده می شوند ، سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی به کشور حک شده و چند هزار خودروی خارجی در سیستم ثبت شده و اجازه ی ورود پیدا کرده اند.

پس از انتشار این موضوع وزارت صنایع و معادن در بیانیه ای وارد شدن حدود ۵ هزار خودرو را به وسیله ی هک سایبری ثبت سفارشات تکذیب و انجام این کار را غیر قابل انجام دانست.

از سوی دیگر سازمان بازرسی کل کشور طبق بیانیه ای اعلام کرد که هیچ کدام از این خودروها توسط این ارگان ثبت نشده و فقط با هک دیتا بیس در تاریخ ۲۷ تیر سال گذشته رخ داده است. این نفوذ ها در چند مرحله و با نام کاربری پرسنل دفتر مقررات صورت گرفته است. پیگیری این افراد در دست اقدام بوده و IP هایشان شناسایی شده است.

تحلیل نویسنده پایگاه خبری دانستنی آنلاین : در روزگاری که وارد کردن قطعات ریز خودرو از هفت خان رستم می گذرد و بروکراسی اداری پیچیده ای را می طلبد ، وارد کردن نه یک خودرو، بلکه چند هزار خودرو و گذراندن آن ها از اراضی قانونی حتی در شب تاریک نیز نیازمند سحر و جادو یا داشتن یک باند قدرتمند و پر نفوذ می باشد.حال آن که سود فروش هر یک این خودروها در زمان توقف واردات تا چند صد میلیون تومان نیز می رسد ، امیدواریم که پیگیری و چیده شدن دست چنین اشخاصی از مسولیت ها زودتر انجام شود.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=29035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi