2

تدوین پروژه برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی شهرداری منطقه 22

  • کد خبر : 28944
  • 06 تیر 1397 - 12:16
تدوین پروژه برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی شهرداری منطقه 22

تدوین پروژه برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی شهرداری منطقه 22

معاون توسعه منابع انسانی منطقه ۲۲، از پایان عملیات تدوین پروژه برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، کرم پور حقیقی در این باره اظهار کرد: این سند با هدف ایجاد انسجام و یکپارچکی در اقدامات و برنامه های مدیریت منابع انسانی، شناسایی و بهبود فرآیندها و ارائه راهکارهای لازم در حوزه منابع انسانی، طی جلسات متعددی با حضور تیم های اجرایی و گروه کانونی منطقه نوشته و تدوین شد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه ۲۲، افزود: در تدوین این سند، ۹۷ هدف عملیاتی و ۵۴ پروژه برای ۵ موضوع راهبردی؛ اخلاق مداری، چابک سازی سازمانی، التزام به شایستگی ها، نظام جبران خدمت و تامین آینده کارکنان و هوشمندسازی مدیریت منابع انسانی تعریف شد.
وی با بیان اینکه تدوین این سند باعث نظام‌مندی بیشتر در حوزه منابع انسانی می شود، گفت: با توجه به اینکه توسعه همه مسائل متکی به توسعه منابع انسانی است، برای موفقیت در این مسیر، از همراهی ‌و همکاری جمعی از مدیران، کارشناسان و خبرگان منطقه۲۲، استفاده شد. به همین منظور، کارگروهی ۱۵ نفره کار خود را از اسفند ماه سال۹۶ آغاز کرد تا ضمن احصاء چالش های منابع انسانی، تدوین راهبردها و شاخص های موردنظر، اهداف عملیاتی و پروژه های حوزه منابع انسانی را مشخص نمایند.
کرم پور در ادامه تصریح کرد: معاونت منابع انسانی منطقه ۲۲، در مرحله دوم تدوین برنامه عملیاتی سند راهبردی این حوزه، تلاش کرد تا در جهت تبیین چالش های منابع انسانی، فراهم سازی تحقق چشم اندازی نو، رسیدن و پاسخ به اهداف کلان حوزه منابع انسانی، نیازها، الزامات و استراتژی های آینده این حوزه را به خوبی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi