1

کيا موتورز از جديدترين محصول خود در نمايشگاه خودرو Expo 2018 هند رونمايي خواهد کرد

  • کد خبر : 27257
  • 13 اردیبهشت 1397 - 10:25
کيا موتورز از جديدترين محصول خود در نمايشگاه خودرو Expo 2018 هند رونمايي خواهد کرد

به گزارش شرکت اطلس خودرو، کيا موتورز نخستين حضور خود در بازار هند را از نمايشگاه خودرو Expo 2018 در شهر دهلي نو با خودرو مفهومي جديد خود شروع خواهد کرد. کيا، خودرو مفهومي SP را در اين نمايشگاه مورخ 7 فوريه 2018 در کنار 16 مدل جهاني برندهاي ديگر به نمايش در خواهد آورد.

به گزارش شرکت اطلس خودرو، کيا موتورز نخستين حضور خود در بازار هند را از نمايشگاه خودرو Expo 2018 در شهر دهلي نو با خودرو مفهومي جديد خود شروع خواهد کرد. کيا، خودرو مفهومي SP را در اين نمايشگاه مورخ 7 فوريه 2018 در کنار 16 مدل جهاني برندهاي ديگر به نمايش در خواهد آورد.

اين خودرو با الهام از ميراث هند و تکنولوژي هاي پيشرفته هدايت مي شود، خودرو مفهومي SP يکي از برنامه هاي شرکت جهت معرفي يک خودرو SUV جديد در بازار آينده هند است.

جسورانه و شيک، خودرو مفهومي SP ترکيبي از زيبايي مرموز، تکنولوژي پيشرفته و قابليت و عملکرد بالا در مدل سايز کوچک يک خودرو SUV است.

کيا در کنار معرفي جهاني خودرو مفهومي SP، قصد دارد جهاني بودن برند خود را در نمايشگاه خودرو Expo با طيف گسترده اي از خودروهاي الکتريکي، خودرو پلاگين هيبريدي و خودروهاي ديگري چون خودروي فوق العاده کيا استينگر جديد به عنوان يک خودرو اسپرت به نمايش گذارد.

کيا موتورز در جستجوي تکثير موفقيت هاي جهاني خود در کشور هند به عنوان سريع ترين بازار جهاني خودرو در حال رشد است.

هان وون پارک، مدير اجرايي کيا موتورز، اظهار داشت؛ “همه ما در کياموتورز بسيار مفتخريم در بزرگ ترين بازار جهاني خودرو قدم گذاشته ايم و ما اينجاييم تا خودروهاي فوق العاده بسازيم. هدف ما ايجاد استانداردهاي جديد در صنعت خودرو هند و حمايت از مصرف کنندگان با توليد و ارائه خدمات عالي در حد کلاس جهاني است و اين در حالي است که از مهندسين محلي در اين امر بهره خواهيم برد.”

محصولات دريافت کننده جايزه کيا، در حال حاضر در بين محبوب ترين خودروهاي فروش در سراسر جهان امروز است. و بخاطر طراحي جذاب، ويژگي هاي تکنولوژي بالا و قابليت اطمينان قابل ستايش است.

هويت متمايز اين شرکت، از جمله جلو پنجره “پوزه ببر” آن، سبب ايجاد خودروهاي متمايز به بازار مي شود و اين خودروهاي برند، بلافاصله در سراسر جهان قابل شناسايي هستند. خودرو مفهومي SP و تمام طيف خودروهاي کيا در غرفه 7 نمايشگاه Expo به نمايش گذاشته خواهند شد.

منبع: شرکت اطلس خودرو

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi