3

۵ ایده‌ی تبلیغاتی مرسدس بنز در تاریخ یوتیوب

  • کد خبر : 26233
  • 21 آوریل 2018 - 12:48
۵ ایده‌ی تبلیغاتی مرسدس بنز در تاریخ یوتیوب

۵ ایده‌ی تبلیغاتی مرسدس بنز در تاریخ یوتیوب

مرسدس بنز در قسمت جدید سری فیلم‌های کوتاه بهترین‌های بنز، به ۵ شیرین‌کاری برجسته‌ی این برند از ابتدا تاکنون می‌پردازد.

مرسدس بنز همچنان به تولید سری ویدئویی “بهترین‌های بنز ” در یوتیوب، ادامه می‌دهد. این بار خودروساز آلمانی پنج شیرین‌کاری جالب خود را طی سال‌های گذشته  به نمایش می‌گذارد. این فیلم یک دقیقه‌ای، در ادامه تولیدات ویدئویی قبلی مرسدس بنز مانند “پنج خودروی لوکس”، “پنج خودروی روباز” و “پنج ویژگی برجسته” منتشر می‌شود. آخرین لیست مرسدس بنز این بار به تاریخچه شیرین‌کاری‌های برند آلمانی از ابتدا تاکنون می‌پردازد.

پنجمین مورد به مسابقه خودروی مرسدس بنز کلاس C با دونده پارکور اختصاص دارد که طبیعتا مرسدس بنز خیلی سریع‌تر به خط پایان می‌رسد و از آن عبور می‌کند. شماره چهار در این لیست به تلاش سه تیم ۶ نفره از رانندگان می‌پردازد که به نوبت با خودروی مرسدس بنز کلاس E مسافت ۱۶۰،۹۰۰ کیلومتری دور دنیا را رانندگی کردند. تیم مرسدس بنز ۳۰ روز به طور مداوم برای رسیدن به خط پایان در این فاصله‌ی قابل‌توجه تلاش کرد.

سومین مورد به بازیگر سینمای هالیوود دیمین والترز مربوط می‌شود؛ زمانی که والترز در حال دریفت از پنجره خودروی مرسدس بنز بیرون آمد و با استفاده از طناب در هوا معلق ماند؛ سپس والترز دوباره روی سقف پرید و از طریق پنجره داخل خودرو برگشت. شماره دو لیست به ستاره‌ی مشهور فرمول یک، دیوید کولتهارد اختصاص می‌یابد که از خودروی مرسدس AMG SLS رودستر برای گرفتن توپ گلف استفاده کرد. در این کار جیک سفارد ستاره نامی گلف جهان توپ را با قدرت زیاد پرتاب می‌کند و کولتهارد موفق می‌شود که با خودرو توپ را بگیرد.

برجسته‌ترین شیرین‌کاری مرسدس بنز در این لیست هم به ویدئوی جداگانه‌ای مربوط می‌شود که پل والاس در کانال یوتیوب “خودروهای سوپراسپرت‌ لندن” به نمایش گذاشت. در این ویدئو پل والاس تلاش می‌کند که ۳.۲ کیلومتر روی یخ، دریفت انجام کند.

منبع: زومیت

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=26233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi