1

روش‌های ارتقاء برند شخصی در سال ۲۰۱۸

  • کد خبر : 25846
  • 27 فروردین 1397 - 14:36
روش‌های ارتقاء برند شخصی در سال ۲۰۱۸

روش‌های ارتقاء برند شخصی در سال ۲۰۱۸

اگر هنوز به‌طور کامل به ساخت برند شخصی‌تان متعهد نیستید، الان زمانی است که به این کار بپردازید. من یکی از بزرگ‌ترین وکیل مدافعان ساخت برند شخصی هستم. وقتی‌که پرسنال برندینگ را به‌درستی انجام دهید، می‌توانید خود را به‌عنوان یک فرد مقتدر در ذهن‌ها مطرح کنید و از طریق شفافیت و تخصص، مشتریان و مخاطبان جدید را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

اگر به دنبال ساخت یک برند شخصی قدرتمند هستید و یا می‌خواهید که برند شخصی‌تان را در سال 2018 ارتقا دهید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید. در ادامه 12 روش برای ارتقای برند شخصی در سال 2018 آورده شده است که امیدواریم برای شما مفید باشد.

12 روش برای ارتقای برند شخصی در سال 2018

1. یک خبرنامه هفتگی راه‌اندازی کنید

من برای سال‌هاست که خبرنامه‌های هفتگی را ارسال می‌کنم. در سال 2018 من قصد دارم یک سایت شخصی را راه‌اندازی کنم که به‌عنوان هاب تمامی برندها و پروژه‌هایم عمل خواهد کرد. من همچنین یک خبرنامه هفتگی را نیز در دستور کار دارم و ازآنجایی‌که این با برند شخصی من گره خورده است، من قادر خواهم بود که در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات صحبت کنم.

بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از اثرگذارترین تکنیک‌های بازاریابی است، اما ساخت‌ لیست‌های ایمیلی با کمک برند شخصی، به‌جای شرکت، و ارسال خبرنامه‌های هفتگی می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را در پی داشته باشد. شما می‌توانید محصولات و سرویس‌های آینده خود را در معرض دید این افراد قرار دهید. با استفاده از خبرنامه ایمیلی، شما قادر خواهید بود که به‌صورت هفتگی خود را در معرض دید مخاطبانی فعال قرار دهید، در مورد محتواهای ایجاد شده خود آگاهی ایجاد کنید و این درنهایت به تقویت برند شخصی شما کمک خواهد کرد.

2. کمپین‌های پرسنال برندینگ را در فیس‌بوک راه‌اندازی کنید

بسیاری از کارآفرینان در حال حاضر از تبلیغات فیس‌بوک برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند، اما آن‌ها به اجرای تبلیغات برای ترویج برند شخصی خود تابه‌حال فکر نکرده‌اند. خود من در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی در فیس‌بوک هستیم که صفحه من را در معرض دید مدیران سطح C برندهایی خاص قرار می‌دهد. این استراتژی به‌صرفه‌ترین استراتژی است که برای ارتباط با مدیران سطح بالا می‌توان از آن استفاده کرد.

دین استیدمن، مدیرعامل Dignity Bio Labs، می‌گوید: «فیس‌بوک این امکان را به شما می‌دهد که خود را دقیقا در معرض دید همان کاربرانی قرار دهید که قصد جذب آن‌ها را دارید. من پیشنهاد می‌کنم که هر شخص برای داشتن یک برند شخصی صفحه‌ای پابلیک راه‌اندازی کند که از پروفایل شخصی‌ نیز جدا باشد. سپس با استفاده از تبلیغات مخاطبان ایده‌آل خود را هدف قرار دهید و بودجه خود را فقط برای 3 دلار در روز تنظیم کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد که برند شخصی خود در فیس‌بوک را رشد دهید و با کمتر از 100 دلار در ماه ترافیک را به سایت خود روانه کنید. این یک استراتژی موثر بوده که برای تمامی کارآفرینان مقرون به صرفه است.».

3. محتواهای بلند را در بازه‌های زمانی منظم در لینکدین پست کنید

من در دایره کارآفرینانی که با آن‌ها ارتباط دارم، افرادی را دیده‌ام که به خوبی از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده می‌کنند. محتوای بلند و باکیفیت می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، به شما کمک کند تا مخاطبان لینکدین خود را بالا ببرید و سپس آن را به سایر پلتفرم‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها نیز هدایت کنید. خود من فعال شدن در لینکدین را در سال 2018 در برنامه قرار داده‌ام.

به گفته امانوئل دیبر، مدیر بازاریابی دیجیتال Flight Hacks، لینکدین در طول امسال یک رشد قابل توجه را به خود دیده است که به کارآفرینان فرصت دیده و شنیده شدن توسط تعداد زیادی از مخاطبان را می‌دهد. لینکدین همواره از یک پایه کاربری قوی برخوردار بوده است، اما حالا کاربران آن بیشتر از گذشته با محتواها ارتباط برقرار می‌کنند.

به جای هدف‌گذاری مجدد محتواها، نوشتن مطالب طولانی و اختصاصی برای پروفایل لینکدین را در دستور کار قرار دهید. با تبدیل کامنت‌ها به گفتگو، شما می‌توانید با مخاطبان خود تعامل برقرار کرده و خود را به‌عنوان یکی از افراد تاثیرگذار و مقتدر مطرح کنید.

4. یک وب‌سایت شخصی مستقل بسازید

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردم، به‌زودی یک سایت شخصی جدید را راه‌اندازی خواهم کرد. امروزه با تعدد برندها و معاملات پرخطر، من فکر می‌کنم که یک سایت شخصی به برند شخصی من نیز کمک می‌کند. من از این سایت برای هدایت افراد به سمت برندهای مختلفم و همچنین جذب درخواست‌های این‌باند در مورد معاملات پرخطر استفاده می‌کنم.

12 روش برای ارتقای برند شخصی در سال 2018

بن لارکی، موسس StoreKit، در این باره می‌گوید: «اگر مدام سرگرم بازاریابی شرکت خود باشید، ساخت یک برند شخصی بسیار سخت می‌شود. وبلاگ نویسی در سایت شرکت یا رسیدگی به پروفایل‌های شرکت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند برای کسب‌وکارتان خوب باشد، اما اگر در مورد ساخت برندی برای خود جدی هستید، باید کسب‌وکارتان را از برند شخصی‌تان جدا کنید. یک سایت شخصی با یک صفحه «درباره» و یک وبلاگ تنها چیزهایی هستند که شما برای شروع نیاز دارید. شروع به وبلاگ نویسی مداوم کنید و این محتواها را در تمام پروفایل‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در صورت امکان، دامین سایت شخصی‌تان را با توجه به نام و نام خانوادگی خود انتخاب کنید.»

5. محتواهای خود را از طریق کانال‌های مختلف پخش کنید

توزیع محتوا در کانال‌های مختلف یکی از کارهایی است که خودم به افراد مختلف پیشنهاد می‌کنم. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی محتواهای خود را در کانال‌های مختلف توزیع کرده و در کمترین زمان توجهات زیادی را به سمت آن‌ها جلب کنید. بازدید و میزان به اشتراک‌گذاری که از این طریق به دست می‌آورید به‌نوعی برای شما یک اعتبار و اتوریته را به وجود می‌آورد.

به گفته مارک فیگن، موسس PowerSetter، برای ساخت یک برند شخصی قدرتمند قابل اتکا، شما باید یک دنباله‌رو بسازید. چه هدف شما ایجاد دنبال‌کنندگانی قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی باشد و چه اهدافی دیگر را در سر داشته باشید، شما باید اطلاعاتی ارزشمند را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید.

وبلاگ نویسی خوب است، اما تنها درصورتی‌که افراد محتواهای شما را بخوانند و با آن تعامل برقرار کنند. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای دست‌یابی به این هدف، حتی اگر ترافیک سایتتان پایین باشد، این است که محتواهای خود را از طریق کانال‌های مختلف توزیع کنید.

6. در گفتگوهای توییتر مشارکت کنید- یا خودتان آغازکننده گفتگو باشید

توییتر محبوب‌ترین پلتفرم شبکه اجتماعی من است و چت‌های توییتر- به‌خصوص در صنعت بازاریابی آنلاین- می‌تواند ارزش زیادی را ارائه دهد. تغییرات جدید توییتر من را واداشت که مجددا در این شبکه اجتماعی فعال شوم و همچنین دوباره در چت‌های توییتر نیز حضور داشته باشم.

دیوید بادلی، مدیر Finance.co.uk، می‌گوید که چت توییتر سال‌ها پیش بسیار محبوب بوده و اکنون نیز مجددا در حال محبوب شدن است و افزایش محدودیت کارکتر به 280 کارکتر نیز شاهدی بر این مدعاست. آسان‌ترین روش برای پیدا کردن چت‌های توییتر و مشارکت در آن‌ها این است که افراد با نفوذ صنعت خود در توییتر را پیدا کرده و آن‌ها را دنبال کنید.

رویدادهایی هفتگی در توییتر وجود دارد که 30 تا 60 دقیقه طول می‌انجامند و با یک هشتگ خاص نیز همراه هستند و شرکت‌کنندگان در مورد یک موضوع خاص به بحث و گفتگو می‌پردازند. پاسخ دادن به سوالات و ایجاد ارزش راهی آسان برای کمک به افزایش قدرت برند شخصی است.

7. شروع ولاگینک برای مستندسازی سفر کارآفرینی خود

شروع یک ولاگ روزانه در سال 2018 یکی از آن چیزهایی است که من بسیار در مورد آن هیجان‌زده هستم. من یک پروژه سرگرم‌کننده دارم و نمی‌توانم برای مستندسازی فرآیند صبر کنم. فیلم‌برداری در طول روز و ویرایش کردن آن در شب چیزی است که به فداکاری نیاز دارد، اما من کاملا به آن متعهد هستم.

به گفته راهه ریاضی، مدیرعامل Copperblu Media، همان‌طور که دستگاه‌های موبایل به افراد اجازه می‌دهند تا در هر لحظه از محتوای ویدئویی استفاده کنند، ولاگ‌ها نیز بسیار محبوب شده‌اند. کارآفرینانی مانند Gary Vaynerchuk و کیسی نیستات نمونه کسانی هستند که توانسته‌اند از طریق ولاگینک برند شخصی خود را به رشدی قابل‌توجه برسانند. برای یک ولاگینک موفق شما به یک داستان منحصربه‌فرد و جذاب نیاز دارید. وقتی‌که این داستان منحصربه‌فرد را یافتید، شانس شما برای جذب مخاطب و رشد برند شخصی‌تان بی‌حدومرز است.

8. وقت و تخصص خود را به جامعه محلی برای باز کردن درب‌ها اختصاص دهید

12 روش برای ارتقای برند شخصی در سال 2018

در طول سالیان گذشته، من به سازمان‌های غیرانتفاعی بسیاری در زمینه بازاریابی آنلاین کمک کرده‌ام و این همکاری باعث معرفی من به ارتباطاتی خارق‌العاده و ارجاع من به برخی برندهای بزرگ شده است.

کریستال وینگیت، موسس Roof Top Services می‌گوید که، همه برندهای شخصی باید از یک جا شروع کنند و جامعه محلی شما مکانی عالی برای شناساندن خود به‌عنوان یک متخصص است. با اختصاص بخشی از زمان خود به جامعه محلی و یا ارائه محصولات و سرویس‌ها، می‌توانید درهایی را به روی خود بگشایید که این درها می‌توانند مسیر شما به سمت یک برند شخصی ارتقا یافته را هموار کنند.

این شامل حضور به‌عنوان کارشناس در رادیو و تلویزیون محلی، مصاحبه‌ با جراید محلی و صحبت و تعامل در جمع‌های محلی می‌شود. وقتی‌که بخشی از زمان خود را به این کار اختصاص می‌دهید، به شما به‌عنوان یک عضو همکار جامعه نگاه می‌شود و شاهد خواهید بود که فرصت‌ها خودشان را به شما نشان خواهند داد.

9. یک پادکست هفتگی را آغاز کنید

تا به امروز کارآفرینان زیادی را دیده‌ام که با استفاده از پادکست جامعه بزرگ از مخاطبان را برای خود ایجاد کرده‌اند و همین امر نیز باعث تقویت برند شخصی آن‌ها شده است. من نیز قصد دارم در آینده‌ای نزدیک تولید پادکست را آغاز کنم.

پادکست‌ دقیقا می‌توانند همان کار پرفایل‌های شما در شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌ را انجام دهد. پادکست پلتفرمی است که شما می‎توانید تخصص و دانش خود را از طریق آن در طبق اخلاص بگذارید و به جذب مخاطب امیدوار باشید. پادکست‌ها پرتابل هستند و می‌توان در زمان‌های فراغت یا مثلا در زمان‌های ورزش از آن‌ها استفاده کرد.

هزینه ضبط یک پادکست نیز چندان زیاد نیست و روش‌های زیادی نیز برای توزیع دستاورد شما وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اپل پادکست، سان کلود، Overcast، اسپاتیفای، گوگل پلی و بسیاری دیگر از سرویس‌های مشابه اشاره کرد.

10. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

من همیشه بخشی از زمان روزانه‌ام را به خواندن و یادگیری اختصاص می‌دهم و سعی می‌کنم بیشترین اطلاعات ممکن را جذب کنم. صنعت من مدام در حال تغییر است و بنابراین اگر من نتوانم خود را با تغییرات همراه کنم، این تاثیری منفی روی برند شخصی من خواهد داشت و همچنین ارزش خود من نیز کاهش می‌یابد.

دیوید کریگ، یکی از موسسان Craig, Kelley & Faultless LLC می‌گوید که قبل از اینکه حتی به دادن مشاوره و ارائه اطلاعات فکر کنید، باید تسلط کاملی بر صنعت خود داشته باشید. با خواندن کتاب‌ها، مطالعات موردی و مصرف اطلاعات تا حد ممکن، همیشه در حال یادگیری باشید.

شما نمی‌توانید بدون ارائه ارزش به کسانی که شما را دنبال می‌کنند، ساخت یک برند شخصی قدرتمند را انتظار داشته باشید. هرچقدر که تلاش بیشتری را صرف یادگیری و بهره‌گیری از اطلاعات کنید، می‌توانید بازخوردهای بیشتری بگیرید که در زمینه ساخت یک برد شخصی قدرتمند به شما کمک خواهد کرد.

11. در کنفرانس‌های کلیدی صنعت شبکه‌سازی کنید

شبکه‌سازی دلیل اصلی حضور من در کنفرانس‌هاست. وقتی که تصمیم می‌گیرم که در یک کنفرانس شرکت کنم، این تصمیم را بر اساس فرصت‌های شبکه‌سازی می‌گیرم و نه صرفا سخنرانان یا جلسات.

به گفته مارک لمان، مدیر بازاریابی Blinds UK، ارتباط با فقط یک فرد اینفلوئنسر در صنعت شما می‌تواند برند شخصی شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. بنابراین وقتی به کنفرانس‌ها می‌روید، مطمئن شوید که برای این کنفرانس یک برنامه و نقشه از پیش تعیین شده دارید.

اشخاص هدف خود را از پیش تعیین کنید و سعی داشته باشید که برای ملاقات با افراد تاثیرگذار از قبل وقت بگیرید، چه در بین جلسات و چه در پایان رویداد. یک اشاره در پست وبلاگ، صحبت در شبکه‎های اجتماعی و یا ارسال ایمیل به اینفلوئنسرهای صنعت می‌تواند تاثیر شگرفتی روی برند شخصی شما داشته باشید.

12. روی عکاسی حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید

من معمولا از یک تصویر واحد در همه‌جا استفاده می‌کنم- از پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی گرفته تا بیوی نویسنده- و اگر شما در مورد ساخت یک برند شخصی قدرتمند جدی هستید این انسجام نکته‌ای کلیدی است. تصویری که اکنون از آن استفاده می‌کنم متعلق به دو سال پیش است و برنامه دارم که در سال جدید یک تصویر نو را جایگزین آن کنم.

12 روش برای ارتقای برند شخصی در سال 2018

اگر می‌خواهید که برند شخصی شما جدی گرفته شود، باید از یک تصویر حرفه‌ای در تمام پروفایل‌های آنلاین خود استفاده کنید. بجای گرفتن یک سلفی با دوربین آیفون، با صرف مبلغ اندکی می‌توانید یک تصویر حرفه‌ای از خود بگیرید. در این صورت، برند شخصی شما حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد و وقتی مخاطبان شما یک تصویر واحد را در تمام پلتفرم‌ها و رسانه‌ها ببینند، توجه آن‌ها جلب می‌شود و مطالب گفته شده توسط شما را جدی‌تر می‌گیرند. یک تصویر کم کیفیت می‌تواند به سرعت برند شخصی شما را خنثی کند.

منبع: برترین ها

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=25846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi