3

۲۴ توصیه بازاریابی برای کسب و کار شما که بسیار ساده هستند

  • کد خبر : 28159
  • 24 می 2018 - 9:02
۲۴ توصیه بازاریابی برای کسب و کار شما که بسیار ساده هستند

۲۴ توصیه بازاریابی برای کسب و کار شما که بسیار ساده هستند

در هر کسب و کاری که فعال باشید بازاریابی برای رونق کارتان حرف اول را می زند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۲۴ توصیه بازاریابی برای کسب و کار شما که بسیار ساده هستند را برایتان بازگو کنیم. هر از گاهی، به یک کارآفرین بر می‌خورم که فقط به تبلیغات شفاهی اصرار دارد. اگر این روش بازاریابی به قدر کافی خوب بود که می‌شد دست از بقیه کشید و فقط به آن پرداخت، فکر می‌کنم هر مالک کسب و کار کوچکی این روش رایگانِ تبلیغات را ترجیح می‌داد. اما این طور نیست.

توصیه بازاریابی برای کسب و کار

پس از کمی تفحص، معمولا پی می‌برم آن‌هایی که به بازاریابی شفاهی ناسزا می‌گویند، کسانی هستند که یک بار از مسیر بازاریابی‌های پرهزینه عبور کرده‌اند و پیه آن به تن‌شان خورده است. آیا شما تا پایان این جاده رفته‌اید- قول چیزی بزرگ را دادن؛ و با وجود این، هرگز به نتیجه نرسیدن؟ آیا به همین سادگی است که با پول خرج نکردن در زمینه‌ی بازاریابی، وقتی که این تجربه را داشته‌اید، احساس راحتی بکنید؟

مالکان کسب و کارهای کوچک به من خواهند گفت، “من قبلا این را امتحان کرده‌ام. جواب نمی‌دهد.”

با همه‌ی آن‌چه که ذکر شد، دوست دارم به گذشته برشد و شکستِ بازاریابی‌تان را دوباره ارزیابی کنید. این احتمال وجود دارد، که قصد انجام کاری را داشته‌اید اما آن را ضعیف اجرا کرده‌اید. پس از مدتی در این کار بودن، یاد گرفته‌ام که اشتباه بازاریابی می‌تواند مقدار باورنکردنی از اطلاعات ارزشمند برای ما به بار بیاورد.

مایلم بعضی از چیزهایی که در طی سال‌ها آموخته‌ام برای‌تان فهرست کنم که ممکن است امید ایجاد قطعات بازاریابی به نحوی که کارساز باشد را احیا کند. کسی چه می‌داند، ممکن است با چند جرح و تعدیل در روش شناسی‌تان، در واقع به نتایجی که به شما قولش را داده بودند دست پیدا کنید.

بنابراین در این جا فهرست ۲۴ توصیه بازاریابی برای کسب و کار  ارائه می‌شود:

۱. هدف تبلیغات‌تان باید قلب آدم‌ها باشد- نه مغزشان

۲. مواظب خطاهای احمقانه باشید، مثلا، فرصت پس‌انداز کردن را از دست ندهید…

۳. جملات اصلیِ تکراری محکوم به کاهش بازده هستند- مرتبا تبلیغات‌تان را به روز کنید

۴. مخاطبِ درست را بازاریابی کنید- همه یک مشتری بالقوه نیستند

۵. بسامد جایگاه تبلیغات‌تان را افزایش دهید

۶. بر پیام‌تان پافشاری کنید- یک جبهه‌ی متحد در تمام مکان‌هایی که تبلیغات می‌کنید

۷. در بازاریابی‌تان محتوای بیش از حد قرار ندهید

۸. کمیت ارزش را مشخص کنید، مثلا، یک پس‌انداز ۲۵ دلاری…

۹. یک حسِ فوریت به جود بیاورید، مثلا، فقط تا این هفته…

۱۰. از شخصیت رقیب تقلید نکنید

۱۱. برای تمام فعالیت‌های بازاریابی‌تان یک استراتژی برندسازی- یک تِم/روش ثابت توسعه دهید

۱۲. از تبلیغات حاکی از خودشناسی استفاده نکنید، مثلا، ما در خدمات… شماره یک هستیم

۱۳. برای هر تبلیغات یک نقطه‌ی تماس ارائه کنید. یک پیام بازرگانی منفرد نباید حاوی تماس تلفنی، صدا کردن و سر زدن باشد…

۱۴. وب‌پیج‌تان را به روز رسانی کنید- ترجیحا به یک قالب “علاقه‌برانگیز”(موبایل پسند)

۱۵. بیش از اندازه خلاقیت به خرج ندهید، مثلا، بازی‌های واژگانی شیکسپیر

۱۶. اجازه بدهید ترجیحات مصرف‌کننده بازاریابی‌تان را شکل بدهد

۱۷. از ابزارهای بازاریابی گذرا استفاده نکنید، مثلا، آگهی‌های روی کاغذ در پنجره‌ی ماشین‌ها

۱۸. یک بودجه‌ی بازاریابی تشکیل دهید

۱۹. از شعاری استفاده کنید که مشتری را هم مشارکت دهد. من عاشقش‌ام، قرار است حرف دلِ یک مشتری باشد- نه شرکت مک‌دانلد

۲۰. اگر کاریزما ندارید، از سخنگوی شرکت بودن کناره‌گیری کنید

۲۱. بروید سر اصل مطلب- توجه مرا در ۵ ثانیه جلب کن

۲۲. برای دوست شدن از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید- در به در دنبال مشتری نیفتید. یادتان باشد همیشه آسانتر این است که یک دوست را مشتری خودتان بکنید تا همین کار را با تقاضا از یک فرد کاملا غریبه انجام دهید

۲۳. به توصیه‌های یک متخصص بازاریابی اهمیت بدهید

۲۴. واقع‌گرا باشید. بدهید یک نفر از بیرون تبلیغات شما را بازبینی کند

منبع: سایت کسب و کار بازده

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi