1

گزارش تکمیلی بازدید رئیس شورای شهر تهران از پروژه های در حال احداث شهرداری منطقه 21

  • کد خبر : 28781
  • 23 ژوئن 2018 - 11:36
گزارش تکمیلی بازدید رئیس شورای شهر تهران از پروژه های در حال احداث شهرداری منطقه 21

گزارش تکمیلی بازدید رئیس شورای شهر تهران از پروژه های در حال احداث شهرداری منطقه 21

به گزارش منیژه بازیار خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه اعضای شورا  و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک از پروژهای عمرانی  منطقه 21 بازدیدکردند.

رئیس شورای شهر طی این بازدید گفت شهرداری منطقه باید این طرح ها را با سازمان مشارکت های شهرداری درمیان بگذارد تا از لحاظ صرفه اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین هاشمی درجریان این بازدید از اتصال خط 4 مترو تهران به تهرانسرخبرداد.

رئیس و معاونین شورای شهرتهران بعد از بازدیدو دریافت گزارش ها، از فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری منطقه 21 ابراز رضایت کردند.

 حسن رحمانی شهردار منطقه 21 گفت: پروژه های عمرانی  مورد بازدید به ارزش 300 میلیارد ریال  است که به صورت مشارکتی و تهاتری  در حال اجرا است .

اعضای شورای شهر ابتدا از بازارگل و گیاه منطقه 21  دیدن کردند سپس بازارقطعات خودرو که با مشارکت 27درصدی شهرداری و به ارزش ریالی 140میلیارد ریال درحال احداث است مورد بازدید قرار گرفت. در ادامه کلنگ احداث بوستان بهمن واقع در جاده مخصوص  به مساحت49600متر مربع به زمین زده شد تا در زمانبندی مشخص به  بهره برداری برسد.

در ادامه اعضای شورای شهر ضمن بازدید از پروژه تقاطع  غیر همسطح بزرگراه لشگری و سه راه اندیشه(پروژه دوگاز) درجریان روند اجرای این طرح قرارگرفتند.
شهردار منطقه 21 ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پروژه  یکی ازمعضلات منطقه دربحث ترافیکی مرتفع گردد همچنین انتظار می رود  پروژه دوگاز تا پایان سال و همزمان با میلاد حضرت علی (ع) مورد بهره برداری قرارگیرد.

رحمانی  ضمن توضیحاتی درباره سایر پروژه های در حال اجرا   گفت: هفت مخزن آب  با لوله گذاری به طول  63 کیلومتر جهت سامان دهی به آب های سطحی در حال اجرااست که با این طرح در آینده نزدیک آبیاری کلیه فضای سبز  منطقه به صورت قطره ای انجام خواهد شد.

 وی درمورد پروژه شبکه فاضلاب افزود: احداث شبکه فاضلاب در منطقه از فروردین ماه آغازشده است و پیش بینی می شود در بازه زمانی 2/5 ساله حدود 250 کیلومتر شبکه فاضلاب به بهره برداری رسد.

شهردارمنطقه  21اذعان کرد: شهرداری راه را برای مشارکت شرکت های خصوصی در پروژه های خود باز گذاشته است و از همکاری و مشارکت شرکت های صنعتی منطقه در اجرای طرح های پیشنهادی استقبال می کند.

پس از بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران ستادی شهردار و معاونت های شهرداری منطقه 21 در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن ابراز رضایت از فعالیت های شهرداری منطقه، به سئوالات آنان پاسخ دادند.

گزارش تصویری

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi