6

عضویت گروه رسانه ای دانستنی در انجمن مدیریت سبز ایران

  • کد خبر : 30586
  • 09 مرداد 1397 - 11:30
عضویت گروه رسانه ای دانستنی در  انجمن مدیریت سبز ایران

گروه رسانه ای دانستنی به عضویت حقوقی انجمن مدیریت سبز ایران درآمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، گروه رسانه ای دانستنی براساس وظائف و مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور مشارکت و همکاری با نهادهای علمی_ اجتماعی که زمینه ساز تبادل دانش و اطلاعات برای توسعه هوش سبز در سازمان است، به عضویت حقوقی انجمن مدیریت سبز ایران درآمد.

گروه رسانه ای دانستنی به عضویت حقوقی انجمن مدیریت سبز ایران درآمد

این عضویت گروه رسانه ای دانستنی در انجمن مدیریت سبز ایران بیانگر توانایی سازمان در شناسایی و تحلیل پیامد عملکرد فرایندها و خدمات نسبت به محیط زیست و درک مسئولیت زیست محیطی و همسو سازی آن با مسئولیت های اقتصادی سازمان است.

تفکر”سبز” در انجمن مدیریت سبز ایران

تفکر”سبز” رویکردی برای همگرائی مسئولیت های اقتصادی،اجتماعی و زیست محیطی سازمان ها است. برای ارتقا کیفیت زندگی در جامعه، ما نیازمند تولید ثروت هستیم. این ثروت آفرینی زمانی می تواند پایدار باشد که با الزامات زیست محیطی همسو گردد. در همین راستا انجمن مدیریت سبز ایران بعنوان یک تشکل غیرانتفاعی و غیردولتی (سمن) ثبت شده در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به شماره ۲۴۲ جهت توسعه “هوش سبز” GREEN INETELLIGENCE در کشور فعالیت می نماید.

“هوش سبز” به مفهوم ایجاد توانایی درک پیامدهای زیست محیطی محصول، خدمات و فرایندهای سازمان و ایجاد مزیت رقابتی بر اساس پذیرش مسئولیت ریست محیطی در سازمان های کشورمان است. “هوش سبز” که یک رفتار جمعی و زاییده خرد عمومی است با ترکیب تفکر سیستمی(تاثیر پذیر بودن، تاثیر گذار بودن و درک وجود ایده و راه کارهای گوناگون) با قدرت تحلیل پیامد عملکرد سازمانها حاصل می گردد.

اهداف انجمن مدیریت سبز ایران

انجمن مدیریت سبز ایران با طراحی مدل مدیریت سبز، برگزاری: جایزه مدیریت سبز ایران، دوره های آموزشی تخصصی داخلی بین المللی، سامان دهی مشاوران، مدرسین، کارشناسان و مدیران HSE+Q، همکاری با سازمان های بزرگ جهانی همچون بنیاد جهانی انرژی، جامعه مدیریت سبز اروپا و …برگزاری همایش مدیریت سبز در مسیر توسعه هوش سبز در سطح ملی، اجتماعی و سازمانی گام بر می دارد.

این انجمن خود را همراه و همکار سازمان‌های تولیدی و خدماتی برای ارائه محصولات و خدمات برتر و سازگار با قوانین و ویژگی‌های زیست‌محیطی می‌داند، تا توسعه صنعتی همگام با مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی و اجتماعی صورت پذیرد.

گروه نشریات دانستنی با عنایت به رسالت رسانه ای خود، با عضویت گروه رسانه ای دانستنی در انجمن مدیریت سبز ایران با احترام و تأکید بر حفاظت و صیانت از محیط زیست، همواره در کنار این انجمن خواهدبود.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi