2

گروه بهمن، متفاوت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز

  • کد خبر : 15859
  • 30 جولای 2017 - 8:08
گروه بهمن، متفاوت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز 27 تا 30 تیر در شیراز با حضور پر رنگ خودروسازان داخلی و خارجی برگزار شد گفتنی است گروه بهمن یکی از شرکت های فعال در این نمایشگاه بود که امسال گروه بهمن، متفاوت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز حضوریافت.

 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز 27 تا 30 تیر در شیراز با حضور پر رنگ خودروسازان داخلی و خارجی برگزار شد.این نمایشگاه که رکورد دار حضور بیشتر برندهای خودرویی است توانست قریب به اتفاق شرکت های فعال حوزه خودرو را برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه جذب کند. گفتنی است گروه بهمن یکی از شرکت های فعال در این نمایشگاه بود که امسال گروه بهمن، متفاوت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز حضوریافت. از نکات متمایز و قابل توجه در غرفه گروه بهمن به موارد زیر می توان اشاره کرد :

 

–    توجه به مسئولیت اجتماعی به عنوان رویکرد جدید گروه بهمن با قرار دادن تصاویری از حمایت گروه بهمن از مؤسسه خیریه محک(به عنوان اولین پروژه مسئولیت اجتماعی در حوزه خودروسازی) ، تیم بسکتبال بانوان و هنرستان دخترانه بهمن در جهت ارتقا جایگاه بانوان در جامعه

–    استفاده از المان های جدید در طراحی و دیزاین غرفه (قراردادن آینه زیر خودرو جهت راحتی مشتری، قرار دادن ماکت خودرو جهت عکاسی و برگزاری مسابقه عکاسی)

–    توجه به محیط زیست با استفاده از موکت چمن به رنگ سبز در بخش خودروهای سنگین که نماد توجه به آلودگی محیط زیست ( خودروهای سنگین یورو DPF+4 ) می باشد و همچنین حضور موتورهای برقی به عنوان انرژی سبز می‌توان اشاره کرد.

گروه بهمن در این نمایشگاه به صورت یکپارچه با حضور شرکت های بهمن موتور،بهمن ديزل ،بهمن ليزينگ،سيبا موتور و ايران دوچرخ در سالن نرگس به مساحت 1500 متر حضور یافت.

شرکت بهمن موتور در نمایشگاه خودرو شیراز، کاپرا 2 ، کارا 2000 ، مزدا 3 با آپشن های جدید(GPS ، دوربین عقب ، بلوتوث و AUX )  را به معرض نمایش گذاشت. از اتفاقات مهم برای شرکت بهمن موتور حضور خودرو B30 در نمایشگاه بود.این خودرو یک سدان خانوادگی است که از نظر امنیت و کیفیت در رده بالایی نسبت به رقبا قرار دارد. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیزن ژاپن ، سیستم ترمزABS + EBD + TCS + BA + HHC ، سیستم فرمان الکتریکی، سیستم مالتی مدیا پیشرفته همراه با نمایشگر لمسی، GPS ( به همراه نقشه کامل ایران ) ، USB ،ورودی AUX ، بلوتوث و حجم صندوق 480 لیتری و روکش صندلی چرم از ویژگیهای این سدان به شمار می آید. همچنین B30  گواهینامه کیفیت C-NCAP  ، 5 ستاره را نیز از آن خود کرده است.

گفتنی است شرکت بهمن دیزل با حضور در این نمایشگاه  علاوه بر نمایش خودروهایی همچون کامیونت ایسوزو 6 تن با کاربری یخچال ساخت شرکت بهمن دیزل، مینی بوس سحر و مینی بوس مکسوس ، برای اولین بار کامیون ایسوزو 26 تن و نخستین کامیونت اتوماتیک ایران ( ایسوزو 6 تن )  را در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی و معرفی کرد.

همچنین شرکت سیبا موتور نیز با محصولاتی همچون کامیون کمپرسی ، کشنده تک محور با کابین جدید، کشنده جفت محور با کابین جدید و کامیونت تایگر V  در این نمایشگاه حضور یافت.

شرکت ایران دوچرخ از دیگر شرکت های گروه بهمن نیز، در این نمایشگاه حضور داشت که با ارائه موتورهای برقی جدید خود در این نمایشگاه توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد. این موتورها از تکنولوژی” ترا” ژاپن برخوردارند که در جهت کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست  کاربرد دارد ضمن این که استفاده از آن برای مصرف کننده در بلند مدت مقرون به صرفه می‌باشد.

گفتنی است شرکت بهمن لیزینگ با ارائه و معرفی خدمات ویژه در این نمایشگاه حضور داشت. شرکت بهمن لیزینگ در عرضه خودروهای سنگین فاو شرایط ویژه لیزینگی ارائه کرد.

شایان ذکر است مهندس رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و استاندار فارس، مهندس اکبری نماینده مجلس شیراز، مهندس کرم پور نماینده مجلس فیروز آباد، مهندس نعمتی رییس سازمان صنعت و معدن استان فارس و مهندس امینی معاون اجرایی شهرداری شیراز ، دکتر پاک فطرت شهردار شیراز، جناب مهندس رضایی نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی  و نماینده مردم شیراز در مجلس از غرفه گروه بهمن بازدید نمودند.

همچنین در آخرین روز از نمایشگاه، سهامداران و مدیران ارشد گروه بهمن نیز از غرفه دیدن کردند و در پایان تندیس برترین غرفه نمایشگاه خودرو شیراز به گروه بهمن رسید.

گفتنی است در پایان  نمایشگاه خودرو،  مدير عامل ستاد برگزاری نمايشگاه بين المللي شيراز، غرفه گروه بهمن را برترين غرفه در شانزدهمين دوره نمايشگاه خودرو معرفی کرد و گفت:غرفه گروه بهمن هم از نظر طراحي و هم از نظر پاسخگويي به مراجعان توانست رتبه برتر را از آن خود كند.

بابک جوان در ادامه با اشاره به اين كه دو تيم اين بررسي را انجام دادند، افزود: يك گروه از نظر روابط عمومي و يك گروه از بعد طراحي و فضا سازي به صورت محسوس و نا محسوس نحوه پاسخگويي به مراجعان را زير نظر مي گيرند.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi