3

کندترین اینترنت جهان در کدام کشورها رایج است؟ + اینفوگرافیک

  • کد خبر : 34384
  • 26 دی 1397 - 12:48
کندترین اینترنت جهان در کدام کشورها رایج است؟ + اینفوگرافیک

کندترین اینترنت جهان در بیست کشور بیانگر این مطلب است که دسترسی مردم به اینترنت در تمامی کشورها یکسان نیست و کاربران از خدمات اینترنتی به صورت کامل بهره نمی برند.

کندترین اینترنت جهان در بیست کشور بیانگر این مطلب است که دسترسی مردم به اینترنت در تمامی کشورها یکسان نیست و کاربران از خدمات اینترنتی به صورت کامل بهره نمی برند.

اهمیت سرعت اینترنت

به دلیل تغییر سبک زندگی و انجام امور به شیوه مدرن، امروزه سرعت اینترنت برای مردم در جوامع مختلف از اهمیت خاصی برخوردار است.

در حال حاضر اغلب مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف، کار‌ها و امور خود را از طریق سیستم‌های رایانه‌ای و با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند و همچنین افراد در انجام کارهای شخصی خود هم باید از اینترنت استفاده کنند.

نوع دسترسی افراد در کشور‌ها به اینترنت و بهره‌مندی از خدمات اینترنتی در نقاط مختلف دنیا با هم یکسان نبوده و متفاوت است و در برخی از کشور‌ها کاربران برای استفاده از اینترنت مشکل خاصی ندارند و کار‌های خود را از طریق سایت‌های اینترنتی به راحتی انجام می‌دهند.

در برخی از کشور‌ها نیز سرعت اینترنت نسبت به دیگر نقاط پایین است و افراد برای استفاده از خدمات اینترنتی با مشکلات مختلفی مواجه هستند و این معضل افراد را سردرگم و کلافه می‌کند. بدون تردید شما هم در طول سال‌های گذشته با مشکل اتصال زمان بر به اینترنتی و انتظار چند دقیقه‌ای که گاهی بیش از ۵ دقیق به طول می‌انجامید، روبرو می‌شدید و البته چاره‎ای برای رفع این مشکل پیدا نمی‌کردید.

در حال حاضر سرعت اینترنت در اغلب نقاط کشور سرعتی عادی و نسبتاً مطلوب است و کاربران برای استفاده از اینترنت نسبت به گذشته مشکلات کمتری را پیش رو دارند.

در شرایطی که آنتن ضعیف است و تقریباً سیگنالی وجود ندارد، طبیعی است که صفحات دیر باز می‌شوند و امکان اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و یا انجام دیگر امور از طریق اینترنت وجود نداشته باشد؛ اما در مواردی، سیگنال وای‌فای قوی است، ولی همچنان صفحات دیر باز می‌شوند و البته برخی از این مشکلات مربوط به نواقص فنی احتمالی است.

اینفوگرافیک زیر نشان دهنده کندترین اینترنت جهان در کشورهای مختلف را نشان می دهد.

کندترین اینترنت جهان در کدام کشورها رایج است؟

منبع: ایسنا / باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi