0

چگونه یک کارت ویزیت می تواند در کسب و کار تفاوت ایجاد کند ؟

  • کد خبر : 23180
  • 15 بهمن 1396 - 9:15
چگونه یک کارت ویزیت می تواند در کسب و کار تفاوت ایجاد کند ؟

چگونه یک کارت ویزیت می تواند در کسب و کار تفاوت ایجاد کند ؟

هم اکنون شرکت Moo کارت های ویزیتی ارائه می دهد که از جنس پنبه مورد استفاده در تی شرت ساخته شده اند.

آیا کارت های ویزیت می توانند عادت های صنعت کثیف مد را از بین ببرند؟

ریچارد مورس، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت MOO یک کارت ویزیت چاپی درست کرد که فروشی حدود یک میلیون دلار را به بیش از 100میلیون دلار رساند. تابستان امسال، آنها یکی از خلاقانه ترین محصولات خود را آغاز خواهند کرد؛ یک کارت ویزیت که از تکه های پنبه به کار برده شده در تی شرت ساخته شده است. تاکنون، آنها تنها شرکت چاپی هستند که ضایعات پارچه ای نظیر تکه های اضافه از تی شرت های تولید شده را دریافت و آنها را تبدیل به کارت می کنند.

مورس می گوید: «درحالی که چندین شرکت دیگر کارت های ویزیت پنبه ای ارائه می دهند، این اولین و تنها کارت های ویزیتی است که به طور کامل از ضایعات تی شرت ساخته شده است. کاغذهای پنبه ای شرکتMoo با استفاده از باقیمانده های پنبه زمانی که الگوی یک تی شرت از روی رول پارچه بریده می شود ساخته می شوند، بخش هایی که در غیر استفاده این چنینی دور ریخته می شوند.»

این یک مسئله پیش پا افتاده نیست. هرساله حدود 13 میلیون تن پارچه که در صنعت پوشاک تولید می شود از بین می رود و دور ریخته می شود و سرعت سریع مد (فصل های زودگذر آن و مقادیر انبوه) حتی مشکل را برای حل کردن دشوار تر می سازند.

مورس بیش از یک دهه پیش در شرق لندن شرکت خود را پایه گذاری کرد که در آن زمان صنعت چاپ در آنجا مستقر بود.

او مشتاق بود که یک صنعت چاپی یک تریلیون دلاری را به شدت زیر و رو کند. او می گوید که در این صنعت «ابتدا تمرکز کمتری داشتیم، اما هدف ما به سوی طراحی مبتنی بر تفکر و تکنولوژی مخرب گسترش یافت. »

سال گذشته، زمانی که این شرکت به دنبال گزینه های جدیدی برای کاغذ بود، مورس علاقه مند توجه به مواد بازیافتی بود.

او توضیح می دهد که «کاغذ پنبه ای» یکی از قدیمی ترین شکل های کاغذ تولیدی است که نسبت به خمیر چوبی کمتر رایج است، ارزان تر است و می توان با مقادیر انبوه تولید شود و محبوبیت بیشتری یابد. پنبه در رده محصولات برتر با صورتحساب ارزی قرار دارد نه در ردیف چاپ در بازار در سطح انبوه.

برای رسیدن به موادی که به خوبی به کار آید و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد، MOO با کاغذهای Mohawk Fine Papers کارخانه تولید کاغذ متعلق به نسل چهارم در ایالات متحده کار کرد که 100درصد از برق خود را از انرژی باد تجدیدپذیر که از کربن خنثی است تأمین می کند.

کریس هارولد، کارگردان خلاق مجله های معتبر Mohawk می گوید: «من در مورد این پروژه بسیار هیجان زده هستم. زیرا ما مواد معمولی، ضایعات تی شرت و فیبر آن را برای ایجاد کاغذ مورد استفاده قرار می دهیم. این امر کاری بدیهی و در عین حال دیوانه کننده است.»

مورس خود را به شوخی «نجار کاغذ» خطاب می کند. او می گوید: « MOO از یک ایده برای ساخت چیزهای واقعی زاییده شد، بنابراین ما مواد مصرفی خود را به جدیت تمام انتخاب می کنیم.»

زمانی که همه چیز در حال انتقال به دیجیتال بود، مورس معتقد بود که محصولات واقعی محسوس هنوز مهم هستند. معلوم شد او درست می گفت. با رشد شرکت MOO و با جذب یک تعداد مشتری عاشق طراحی، او 14میلیون دلار در سرمایه گذاری سهام رشد کرد و شرکت خود را از شرق لندن به ایالات متحده انتقال داد و ارزش آن را چند برابر کرد.

قیمت کارت های ویزیت از 26.99 دلار برای 50عدد آغاز می شود. آنها ارزان نیستند، اما روشی نوآورانه برای تغییر بازیافت به مواد قابل مصرف هستند. او می گوید داستان این است که این چیزی است که مشتریان این روزها به دنبال آن هستند؛ حرکت به سوی چیزی ماورای یک محصول صرفا زیبا. بنابراین آیا واقعا این کارت ها می توانند چیزی برای شروع یک گفت وگو باشند؟

منبع: فرصت امروز

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=23180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi