0

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

  • کد خبر : 12029
  • 24 اسفند 1395 - 9:16
چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

نمایش سایت به عنوان اولین نتیجه جستجو در گوگل به آن سادگی ها که گمان می نمایید نمی باشد. شما می توانید با تلاش بسیار و بهره گیری از یک متخصص سئو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. اول بودن در گوگل به معنای رقابت است. شما می بایست از سایر رقبای خود در گوگل قویتر عمل نمایید.

#صفحه_اول #گوگل #بیشتر_بدانیم #دانستنی

نمایش سایت به عنوان اولین نتیجه جستجو در گوگل به آن سادگی ها که گمان می نمایید نمی باشد. شما می توانید با تلاش بسیار و بهره گیری از یک متخصص سئو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. قرارگرفتن در صفحه اول گوگل به معنای رقابت است. شما می بایست از سایر رقبای خود در گوگل قویتر عمل نمایید. زمانی که در نتایج جستجوی گوگل بالا آمدید مشتریان جدیدی به سمت شما سرازیر می شوند که باعث افزایش رونق کسب و کار شما خواهد گردید.

نکات اساسی برای نمایش سایت در صفحه اول گوگل

اولین گام برای نمایش سایت در صفحه اول گوگل ، بررسی کلمات کلیدی می باشد. بررسی کلمات کلیدی بخش بسیار مهمی می باشد، پس از بررسی کلمات کلیدی تمامی کلمات کلیدی مرتبط و مهم ترین های آنها شناخته می شوند.

پس از شناخته شدن تمامی کلمات کلیدی می بایست در وب سایت، بهینه سازی هایی انجام گردد. این بهینه سازی ها شامل رعایت استاندارهای وب در سایت، بهینه سازی ساختار سایت از نظر منوبندی، بهینه سازی قالب سایت برای گرفتن بهترین نتیجه در گوگل، افزایش سرعت سایت و رفع کل خطاهای سایت از نظر سئو و بهینه سازی می باشد. در برخی موارد حتی لازم است سایت جدیدی طراحی گردد. یک سایت 100% سئو سایتی است که در آن استاندارهای کد نویسی رعایت شده، آدرس دهی صفحات برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و نحوه چیدمان مطالب در سایت مناسب موتورهای جستجو باشد. همچنین تکنیک های جدیدی در گوگل معرفی شده به نام rich snippet که با استفاده از آنها می توانید رنک سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا ببخشید.

پس از بهینه سازی سایت باید مطالبی با موضوعات مرتبط، به سایت اضافه گردد. سعی نمایید مطالب با کیفیت و مورد نیاز کاربران به سایت اضافه نمایید و این کار را به صورت دوره ای یعنی روزانه و یا هفتگی انجام دهید. در تهیه مطالب خود از کلمات کلیدی که در مرحله اول استخراج گردیده، استفاده گردد.

پس از درج مطالب در سایت خود نوبت آن رسیده که سایت شرکت را در سایت های دیگر معرفی نمایید برای انجام این کار می توانید مقالاتی در زمینه کاری خود آماده نموده و به سایت های دیگر ارسال نمایید و در نهایت لینک سایت خود را به عنوان مرجع در سایت مورد نظر قرار دهید.

پس از انجام موارد بالا در مدت یک ماه نتیجه بسیار خوبی در گوگل خواهید گرفت. البته شما می بایست موارد مورد نظر را به صورت دائمی انجام دهید تا در گوگل اول باقی بماند. زیرا اول شدن در گوگل یک مسئله می باشد و حفظ مکان در گوگل مسئله دیگر.

لینک منبع

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi