3

چرا باید میوه بخوریم ؟+ اینفوگرافیک

  • کد خبر : 12260
  • 15 فروردین 1396 - 9:27
چرا باید میوه بخوریم ؟+ اینفوگرافیک

در این اینفوگرافیک به برخی از خواص میوه ها اشاره شده است و اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که قبلا زیاد میوه مصرف نمی‌کردید، ممکن است باعث شود بدانید که چرا باید میوه بخوریم؟ و در رژیم غذایی خود تجدید نظر کرده و مصرف مداوم میوه تازه را در برنامه روزانه خود قرار دهید

#میوه_بخوریم #اینفوگرافیک #بیشتر_بدانیم #دانستنی

میوه‌ها به عنوان منبع خوبی برای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی شناخته شده‌اند و همچنین در جلوگیری از کمبود ویتامین‌های C و A در بدن، نقش مؤثری ایفا می‌کنند. خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن و خطرناکی مثل انواع سرطان‌ها، ناراحتی‌های کلیه، بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت و غیره در افرادی که میوه و سبزیجات تازه را به طور مرتب و روزانه مصرف می‌کنند و از خواص میوه ها بهره‌مند می‌شوند، کاهش می‌یابد.

میوه‌ها سرشار از پتاسیم، فیبر، انواع ویتامین‌ها و اسید فولیک هستند که برای حفظ سلامتی مهم و حیاتی می‌باشند. پتاسیم موجود در میوه‌ها به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و سکته کمک می کند همچنین خطر تشکیل سنگ کلیه را کاهش می‌دهد. پتاسیم در سنین بالا، روند پوکی استخوان را کاهش می‌دهد.

در این اینفوگرافیک به برخی از خواص میوه ها اشاره شده است و اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که قبلا زیاد میوه مصرف نمی‌کردید، ممکن است باعث شود بدانید که چرا باید میوه بخوریم ؟ و در رژیم غذایی خود تجدید نظر کرده و مصرف مداوم میوه تازه را در برنامه روزانه خود قرار دهید و اگر هم هضم میوه کامل برای شما سخت و دشوار است می‌توانید با تهیه اسموتی، به‌طور هم‌زمان از خواص میوه ها بهره‌مند شده و به تناسب اندام نیز برسید.

چرا باید میوه بخوریم ؟

 

چرا باید میوه بخوریم؟+ اینفوگرافیک

لینک منبع

 گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi