2

پورشه پانامرا 2017 هیبرید رونمایی شد

  • کد خبر : 8068
  • 21 شهریور 1395 - 11:10
پورشه پانامرا 2017 هیبرید رونمایی شد

شرکت پورشه با رونمایی از جدیدترین مدل خودروی پورشه پانامرا در صدر خبرها قرار گرفته است. این خودروی هیبرید چهار درب Panamera 4 E-Hybrid نام دارد. اگرچه این خودرو که در پاییز امسال در نمایشگاه خودروی پاریس قرار است در معرض دید عموم قرار بگیرد، در رده خودروهای دوست دار محیط زیست دسته بندی می شود.

#پورشه_پانامرا #رونمایی #دانستنی #بیشتر_بدانیم

شرکت پورشه با رونمایی از جدیدترین مدل خودروی پورشه پانامرا در صدر خبرها قرار گرفته است. این خودروی هیبرید چهار درب Panamera 4 E-Hybrid نام دارد. اگرچه این خودرو در رده خودروهای دوست دار محیط زیست دسته بندی می شود، اما این به هیچ به معنای ضعیف بودن آن نیست.

پورشه پانامرا هیبرید قرار است در نمایشگاه خودروی پاریس در پاییز امسال در معرض دید عموم قرار بگیرد. براساس ارزیابی های نهادهای استاندارد در اروپل، میزان آلایندگی این خودرو به ازای هر صد کیلوکتر، 56 گرم دی اکسید کربن خواهد بود.

موتور 2.9 لیتری توین توربو V6 در کنار یک موتور الکتریکی، قدرت این خودرو را تأمین می کند. قدرت موتور بنزینی 330 اسب بخار است و 331 پوند فوت گشتاور تولید می کند. موتور الکتریکی نیز 136 اسب بخار و 295 فوت پوند گشتاور تولید می کند.

اگرچه این خودرو، نخستین خودروی هیبرید پورشه نیست، اما این شرکت چگونگی ارائه این قابلیت را در جدیدترین مدل پانامرا تغییر داده است. تا پیش از این لازم بود تا برای فعال سازی حالت E-boost در موتور خودرو، پدال گاز را تا هشتاد درصد فشار دهید. اما از این پس، نیازی به این کار نیست.

حالات مختلف رانندگی پورشه پانامرا

این خودرو دارای حالات مختلفی برای رانندگی است. حالت پیشفرض که پانامرا همیشه با آن روشن می شود ،E-Power نام دارد و فقط از موتور الکتریکی استفاده می کند. حالت E-Hold، مصرف باتری را متوقف کرده و موتور بنزینی را وارد مدار می کند. حالتی نیز به نام Hybrid Auto نام دارد که اولویت را به بهره وری می دهد و هر دو موتور را ترکیب کرده و هر یک را در زمان نیاز وارد مدار می کند.

این خودرو دارای دو حالت اسپورت و اسپورت پلاس نیز هست و طی آن، از ظرفیت حداکثری هر دو موتور استفاده می شود.

ظرفیت باتری این خودرو 14.1 کیلووات ساعت اعلام شده و بسته به منبع برقی که انتخاب می کنید، شارژ شدن آن بین سه تا دوازده ساعت به طول می انجامد.

گیربکس این خودرو نیز همچون مدل های متعارف پانامرا، هشت سرعته است. نمایش بسیاری از اطلاعات از جمله میزان سرعت، انرژی مصرف شده و انرژی باقی مانده به صورت مجازی در مقابل راننده انجام می شود.

عرضه این خودرو از تابستان سال آینده آغاز می شود. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده اما بعید است که کمتر از صد هزار دلار به فروش برسد.

منبع: شهر خبر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=8068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi