2

هر آنچه که یک زائر در راهپیمایی اربعین بدان نیاز دارد + اینفوگرافیک

  • کد خبر : 18545
  • 05 نوامبر 2017 - 9:51
هر آنچه که یک زائر در راهپیمایی اربعین بدان نیاز دارد + اینفوگرافیک

در خصوص شرایط و لوازم حضور در کاروان عشق یعنی کاروان پر از شور معنوی عاشقان حسین (ع) برای رسیدن به کربلا در اربعین حسینی، بسیار سخن گفته شده است اما در این نوشته مطالب مختصر و مفیدی را در قالب اینفوگرافیک در مورد هر آنچه که یک زائر در راهپیمایی اربعین بدان نیاز دارد ، آورده ایم.

همه در تلاطمند. به تکاپو افتاده اند. گویی معشوق، عشاق خود را فراخوانده است. ظاهراً این عشق آتش تندی دارد، پیر و جوان، فقیر و غنی هم نمی شناسد. همه عشاق کوله بار بربسته اند، توشه ی راه برچیده اند. میزبانان این ضیافت هم در حال تدارکند. تدارک هر آنچه در توان دارند تا در طبق اخلاص گذاشته و مهمانان آن معشوق عزیز را پذیرایی نمایند. عشق عجیبی است؛ گویی شعله های آتش این عشق سر به فلک کشیده است. آری، آتش عشق حسین(ع) شعله ی سربه فلک کشیده و حرارتی سرد ناشدنی دارد که رسول گرامی اسلام(ص) فرمودند ان لقتل الحسین حرارة فی قلوب المومنین لن تبرد ابدا ؛ آری این شراره های عشق حسینی (ع) و گستره ی سلطه ی سالار شهیدان بر قلوب عالمیان است که عاشقان خود در ابراز عشق به ساحت حضرت معشوقشان سر از پا ناشناس کرده است. در آستانه ی اربعین حسینی(ع)، زائران و مجاوران، پیر و جوان، فقیر و غنی، در تکاپو افتاده اند تا هر کدام به نوعی نامشان را در طومار با ارزش ارادتمندان اربعینی حضرت حسین(ع) ثبت نمایند.

در خصوص شرایط و لوازم حضور در این کاروان عشق بسیار سخن گفته شده است اما در این نوشته مطالب مختصر و مفیدی را در قالب اینفوگرافیک در مورد هر آنچه که یک زائر در راهپیمایی اربعین بدان نیاز دارد ، آورده ایم.

منبع: رجانیوز

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=18545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi