5

نکاتی مهم در رابطه با استفاده مفید از جاروبرقی

  • کد خبر : 17292
  • 21 شهریور 1396 - 9:11
نکاتی مهم در رابطه با استفاده مفید از جاروبرقی

دوام و بقای هر وسیله ای بخصوص لوازم خانگی برقی بستگی به نحوه استفاده از آن دارد، جاروبرقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این که از جارو برقی خودتان به مدت طولانی تری استفاده کنید، نکاتی مهم در رابطه با استفاده مفید از جاروبرقی در این نوشتار ارائه می گردد.

دوام و بقای هر وسیله ای بخصوص لوازم خانگی برقی بستگی به نحوه استفاده از آن دارد، جاروبرقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این که از جارو برقی خودتان به مدت طولانی تری استفاده کنید، نکاتی مهم در رابطه با استفاده مفید از تعمیر جاروبرقی در این نوشتار ارائه می گردد. لطفاً با ما همراه باشید.

نکاتی مهم در رابطه با استفاده مفید از جاروبرقی

هنگامی که شما در حال جارو کردن فرش و قالی پرز دار هستید، باید از سری پرز دار که کمی خیس شده استفاده کنید. اما زمانی که در حال تمیز کردن کف لخت زمین و دیوارها هستید، بهتر است از سری بدون پرز استفاده کنید. برای مکش گرد و غبار از زیر کمد، دریچه های وسایل گرمایشی، وسیله تهویه هوا و از زیر لوازم بزرگتر، سعی کنید از سری کوچک؛ برای تمیز کردن تشک، پارچه رو مبلی، پرده ها و فضای داخلی خودرو، استفاده از سری مخصوص اتومبیل توصیه می گردد و برای حذف گرد و غبار از پرده، آباژور و گچ سفید، استفاده از سری مخصوص گرد و غبار که موهای بلندی دارد بهتر است.

چند وقت یکبار باید خانه را جارو کرد؟

در یک دنیای ایده آل، منطقه ای که به خیابان اصلی پرترافیک نزدیک است  هر روز باید جارو زد. اما در دنیای واقعی و امروزی که دل مشغولی ها بیشتر شده یک یا دو بار در هفته واقعی تر و با سبک زندگی پر مشغله امروز منطبق تر است و قطعاً برای مناطقی از خانه که کمتر به آن رفت و آمد می شود کاملاً کافی است. برای بهترین نتایج، به آرامی جارو برقی خود را در طول فرش چندین بار از بالا به پایین و از چپ به راست حرکت دهید

برای تمیز شدن کامل فرش چند بار باید آن را جارو کرد ؟

به طور کلی، برای مناطق پر رفت و آمد و پر استفاده خانه حداقل 7 بار و برای مناطق کم رفت و آمد تر 4 بار . اگر مسئله تمیزی کامل برایتان اهمیت بالایی دارد بهتر است جاروبرقی خریداری کنید که سنسور تمیزی دارد . کار کرد این دستگاه ها با نشان دادن نور سبز و قرمز به شما اطلاع می دهد که جایی که تمیز می کنید تمیز شده است یا خیر؟

هر چند وقت یکبار باید کیسه جاروبرقی را تعویض کرد؟

اگر کیسه تا خط شاخص پر شده است، زمان آن رسیده که آن را تعویض کنید؛ حتی اگر جاروبرقی تان چراغ اعلام پر شدن کیسه را دارد بهتر است خودتان کیسه را بررسی کنید و زمانی که کمتر از سه چهارم آن پر شده آن را تعویض کنید. اگر حیوان خانگی و یا خاکستر شومینه را جاروبرقی می کشید، بهتر است زود به زود کیسه را عوض کنید. برای امنیت و سلامت بیشتر و صد البته کارایی هرچه بیشتر جاروبرقی بهتر است هر بار قبل از استفاده از دستگاه میزان زباله داخل جاروبرقی را چک کنید.

لینک منبع

 گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi