2

نمایش «‌پریشه های یک زن» به روی صحنه رفت

  • کد خبر : 15248
  • 18 تیر 1396 - 11:45
نمایش «‌پریشه های یک زن» به روی صحنه رفت

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، نمایش «‌پریشه های یک زن» نوشته پریسا محمدی و به کارگردانی هدیه رحمت نژاد از ۱۱ تیرماه سال ۱۳۹۶ در تماشاخانه فانوس به روی صحنه رفت. این نمایش که تازه ترین اثر “گروه بانوی ایرانی” محسوب می شود, حاصل چندین جلسه کارگاهی هنرجویان تأتر می باشد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، نمایش «‌پریشه های یک زن» نوشته پریسا محمدی و به کارگردانی هدیه رحمت نژاد از ۱۱ تیرماه سال ۱۳۹۶ در تماشاخانه فانوس به روی صحنه رفت.

 

این نمایش که تازه ترین اثر “گروه بانوی ایرانی” محسوب می شود, حاصل چندین جلسه ورکشاپ (کارگاه) آموزشی و کارگاهی هنرجویان تأتر می باشد.

نمایش «‌ «‌پریشه های یک زن» با بازی هدیه رحمت نژاد، احمدحامدی، مرتضی یعقوبی، وحیدرشیدی و یاسمین عمو همه روزه از ساعت ۱۸و۳۰ دقیقه  تا ۲۷ تیرماه سال جاری در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می رود.

 

 این  نمایش که کاری  است اجتماعی, به نقد پدیده شوم خشونت علیه زنان پرداخته و با روایتی خطی از برش های آسیب زننده و برهم زننده زندگی، خشونت علیه زنان را در گونه های مختلف رفتاری نکوهش می کند.

شایان ذکر است هدیه رحمت نژاد در کارگردانی این نمایش ۴۵ دقیقه ای از حضور حامد رحیمی نصر به عنوان مشاور کارگردان بهره جسته و موسیقی این کار رانیز بهنام رجب زاده نوشته است.

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi