1

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 33863
  • 25 آذر 1397 - 9:40
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از ۲۴ الی ۳۰ آذرماه جاری در ساختمان علوم پایه این واحد دانشگاهی برگزار می گردد،

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری آغاز به کار کرد. این نمایشگاه با بیش از ۶۰ فناوری و نوآوری و  بروزترین دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشجویان و اعضای هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات، در ساختمان علوم پایه این واحد دانشگاهی بر پا شد.

حضور انجمن علمی – دانشجویی روان شناسی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که از ۲۴ الی ۳۰ آذرماه جاری در نمایشگاه نور واقع در ساختمان علوم پایه این واحد دانشگاهی برگزار می گردد، دستاوردهای دانشجویان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد. انجمن علمی – دانشجویی روان شناسی نیز برای نخستین بار در این واحد دانشگاهی شروع به فعالیت آموزشی و پژوهشی نمود .
در غرفه انجمن روان شناسی از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ آذر ماه خدمات روان شناسی از جمله مشاوره تحصیلی ، آزمون های استعدادیابی ، توجه و شخصیت و … بصورت رایگان ارائه می گردد .

دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

در این دوره از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد جدیدترین دستاوردهای پژوهشی ازجمله «فرآوری نانوذرات کولوئیدی کلکوجناید فلزی»، «محلول‌های پیش ماده‌های مواد کلکوجناید فلزی»، «سلول‌های خورشیدی لایه‌نازک بر پایه مواد کلکوجناید فلزی»، «نانوذرات طلای کانژوگه با ترکیب دارویی فولات FA-GNOs»، «نانوذرات طلای پوشیده‌شده با سیترات GNPs»، «نانوشل مغناطیسی Fe۲O۳@Au»، «نانوشل مغناطیسی Fe۲O۳@Au کانژوگه با ترکیب دارویی فولات FA-Fe۲O۳@Au» به نمایش گذاشته شد.

همچنین «نانوذرات سنتزشده با اسپری پلاسمایی»، «Pd Nano particle»، «حسگر مقاومتی گاز هیدروژن با استفاده از نانوذرات پالادیوم»، «نانوذرات تیتانیوم فاز آناتاز و روتا با بنت‌های متفاوت»، «لایه روی نازک Co-Tio۲ کبالت آلاییده با تیتانیوم دی‌اکسید»، «نانوذرات Co-Tio۲ و Tio۲»، «دستگاه لایه‌نشانی چرخشی و غوطه‌وری» از دیگر دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات است که در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

دستاوردهای فناوری دانشجویان و استادان  واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

«حسگر مقاومتی گاز هیدروژن با استفاده از نانوذرات نیکل و پالادیوم»، «نانوجاذب pd/Al۲O۳ Zeolite برای جذب گاز منواکسید کربن Co»، «حسگر تشدید پلاسمون سطحی»، «جاذب کشاورزی به‌منظور جذب مقادیر سولفات و نیترات از پساب‌های صنعتی و معدنی»، «دستگاه آزمون مقاومت به شعله در پانل‌های چوبی» و «کامپوزیت چوب پلاستیک برگشت‌پذیر به طبیعت از پودر ضایعات ماهی» ازجمله دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشجویان و اعضای هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات است که در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به نمایش در می آید.
«فوم‌های فلزی استحکام بالا Al»، «تهیه و اعمال لعاب‌های کریستالی روی بدنه‌های سرامیکی»، «حذف پسماندهای نفتی به روش میکروبی»، «ربات کابلی کشاورزی»، «بررسی مقایسه‌ای خواص فیزیکی و مکانیکی الیاف آلجینات به روش ترریسی و الیاف آلجینات حاوی روغن‌زیتون»، «دستگاه و روش جداکننده (دکانتور) اتوماتیک سیالات شیمیایی» نیز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرارگرفته است.

منبع: خبرگزاری آنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33863

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi