2

نقش معنویات در زندگی زناشویی +ویدئو

  • کد خبر : 13311
  • 06 می 2017 - 13:40
نقش معنویات در زندگی زناشویی +ویدئو

همسران برای داشتن یک زندگی سرشار از شادی باید راه هایی را برای افزایش ارتباطات مثبت با یکدیگر پیدا کنند. افرادی که در زندگی شخصی خود به معنویات اهمیت می دهند و در زندگی مشترک خود به انجام آداب و رسوم مذهبی می پردازند، می توانند از اثرات معنویات در زندگی زناشویی خود بهره مند شوند.

همسران برای داشتن یک زندگی سرشار از شادی باید راهکارهایی را برای افزایش ارتباطات مثبت با یکدیگر پیدا کنند. افرادی که در زندگی شخصی خود به معنویات اهمیت می دهند و در زندگی مشترک خود به انجام آداب و رسوم مذهبی می پردازند، می توانند از تأثیرات مثبت معنویات در زندگی زناشویی خود بهره مند شوند.

تأثیر معنویات در زندگی زناشویی

 

ارتباط مؤثر

ارتباط به معنای برقراری تعامل بین دو یا چند نفر است که قصد انتقال پیام هایی را به یکدیگر دارند. در ارتباط همسران، تعامل بین زن و مرد صورت می گیرد و قرار است که پیام هایی را به یکدیگر منتقل کنند. حال اگر این پیام ها به شیوه درست و صحیح آن منتقل شود می تواند تأثیرات مثبتی را در کیفیت ارتباط همسران بگذارد. پس بر هر زن و شوهری واجب است که راه های بالا بردن کیفیت ارتباطشان را بدانند تا بتوانند از برقراری ارتباط با هم، لذت کافی را ببرند  و در نتیجه بتوانند فرزندان سالمی را تربیت کنند.

صمیمیت معنوی

یکی از مسائلی که می تواند به نزدیک شدن بیشتر همسران به یکدیگر کمک کند، انجام دادن فعالیت های لذت بخش مشترک است. یکی از این فعالیت های مشترک، انجام آداب و رسوم مذهبی می باشد. توجه کردن به آداب مذهبی می تواند تأثیرات مهمی بر سلامت جسم و روح افراد بگذارد و طبیعتاً افرادی که از جسم و روح سالم تری برخوردار باشند، می توانند ارتباط های بهتری را با اطرافیانشان برقرار کنند.

حجت الاسلام محمودی کارشناس محترم خانواده، در این بخش از مطالب پایگاه دانستنی آنلاین درباره نقش معنویات در زندگی زناشویی با ما سخن می گویند.

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=13311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi