1

نشست مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با کارگران و کارکنان گروه صنعتی کفش ملی

  • کد خبر : 27795
  • 22 اردیبهشت 1397 - 15:41
نشست مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با کارگران و کارکنان گروه صنعتی کفش ملی

نشست مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با کارگران و کارکنان گروه صنعتی کفش ملی

نشست صمیمی جمشید تقی زاده، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با کارگران و کارکنان گروه صنعتی ملی و کفش ملی به مناسبت روز کارگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ملی، جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درآستانه روزکارگر با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران و کارکنان گروه صنعتی ملی گفت: خوشحالم که در هفته کارگر به همراه جمعی از مدیران صندوق بازنشستگی و هلدینگ آتیه صبا در میان کارگران زحمت کش و با نشاط کفش ملی هستم.

باید صدای بازنشستگان را به گوش جامعه برسانیم

وی با اشاره به اینکه قبل از هر چیز به عنوان کارگزاربازنشستگان کشور در این جمع حاضر شده ام گفت: ۱ میلیون و ۳۷۰ هزار بازنشسته زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری هستند، افرادی که صدایی در جامعه ندارند و حرف آنها را درباره معیشت و بهداشت و منزلت من باید بزنم لذا الویتم در هر اقدامی پی گیری حقوق آنان خواهد بود.

به فرموده رهبر انقلاب کارگران ایرانی در دنیا بهترینند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تبریک روز جهانی کارگر گفت: به فرموده رهبرمعظم انقلاب کارگران ایرانی در دنیا بهترین هستند؛ این جمله را باید به عنوان یک سرمایه برای خودمان بدانیم و جوانب فرمایش ایشان را بسنجیم تا نقشی که ایفا می کنیم سازنده تر باشد.

تقی زاده همچنین درباره سرانه مصرف کفش ایرانیان گفت: با آماری که در اختیار دارم ایرانیان در سال حدود ۲۰۰ میلیون جفت کفش می خرند و با توجه به بازار ۷ میلیاردی جهان و سرانه مصرف سالی ۳ جفت کفش، سهم ایران از بازار کفش جهان کمتر از ۱٫۵ درصد است و باید بیش از این افزایش یابد.

کسی به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ملی معرفی شد که شناخت جامعی از آن دارد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی با بیان اینکه انتخاب مدیریت فعلی برای گروه صنعتی ملی بر اساس شناخت و تجربه بود، گفت: مهندس صادقی با کارنامه موفق کاری به عنوان فرماندار، معاون اداری مالی شرکت صنایع شیر ایران( پگاه) و قائم مقام هلدینگ آتیه صبا به این دلیل معرفی شدند که می دانستیم شناخت جامعی از گروه صنعتی ملی دارند.

کفش ملی یک بار بزرگ ملی را یدک می کشد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اهمیت کفش ملی در اقتصاد کشور گفت: کفش ملی یک بار بزرگ ملی را یدک می کشد و نگاه به این گروه ملی یک دید فرا سازمانی است.

دبیرخانه صندوق بازنشستگی کشورهای آسیایی به گروه صنعتی ملی قدرتمند نیاز دارد

تقی زاده با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ورود دبیرخانه صندوق های بازنشستگی کشورهای آسیایی به ایران گفت: لازمه تحقق این کار داشتن تولیدات ملی است، ما باید تولیدات ملی و گروه صنعتی ملی داشته باشیم تا بتوانیم صندوق های بازنشستگی آسیایی را دور هم جمع کنیم وآنها هم برای توسعه گروه صنعتی ملی سهام دارما شوند.

گروه صنعتی ملی وسط گود تولید باشد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری،گفت: لازم است گروه صنعتی ملی وسط گود تولید باشد و تکلیف ما فقط و فقط تولید وهمت در بخش فروش است، نه اینکه دائم به دنبال تقدیر وتشکر دیگران از خودمان باشیم.

تقی زاده با تاکید بر لزوم پیاده سازی مدیریت جهادی در گروه صنعتی ملی گفت: این را ملکه ذهن خود کنیم وقتی صحبت از مدیریت جهادی می کنیم منظورمان شعار دادن در این باره نیست بلکه از عمل کردن صحبت می کنیم، اینکه برخی شعارعلوی بدهند و اموی عمل کنند را قبول نداریم.

وی در ادامه گفت: باید آستین ها را بالا زد و از این فرصت بسیار خوب ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و بازاریابی برای فروش را در الویت قرار دهیم.

از ظرفیت شرکت های صندوق بازنشستگی استفاده کنیم

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم شناخت مدیران از خانواده صندوق بازنشستگی گفت: در بازاریابی و فروش باید به این نکته دقت کنیم که ما شرکت های بسیار قدری هم در صندوق بازنشستگی و هم شستا داریم که باید از ظرفیت آنها به نفع رونق کفش ملی استفاده کنیم.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰ شرکت زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و شستا تاکید کرد: اگر فقط بازار این ۴۰۰ شرکت را بگیرید برای شکوفایی کفش ملی کفایت می کند.

تقی زاده همچنین با اشاره به لزوم بهره مندی بازنشستگان از محصولات کفش ملی گفت: حدود یک میلیون ۳۷۶ هزار بازنشسته داریم و چنانچه کفش مناسب برای آنها و خانواده هایشان طراحی و تولید شود بخش مهمی از تولید کفش ایران را هم می توانید در خدمت بازنشستگان قرار دهید.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های موجود در صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اگر تسهیلات و امکاناتی فراهم شود که بازنشستگان و خانواده هایشان نیاز خود را از کفش ملی تامین کنند تقاضا از این مجموعه به قدری بالا می رود که حتی بیش از ظرفیت تولید کفش خواهد بود.

ظرفیت رشد کفش ملی بسیار بیشتر از گذشته است

وی خطاب به کارکنان کفش ملی گفت: معتقدم توانمدی ها و ظرفیت موجود برای پیشرفت کفش ملی بسیار بیشتر از گذشته است؛ تنها کافی است شما خود را باور کنید و بدانید که می توانید ؛رونق و تولید و فروش وقتی توام شود انگیزه کارکنان هم بالا می رود و امیدواری و بهره وری بیشتر خواهد شد.

کفش ملی باید در اتاق شیشه ای باشد

تقی زاده با تاکید بر اینکه وقتی سرقفلی جایی را به کسی سپردیم نظارت بر آن را هم خواهیم داشت گفت: کفش ملی باید در اتاق شیشه ای باشد، نظارت ما حتی از ابلاغیه های موجود هم بیشتر خواهد بود، عملکرد مدیریت و مجموعه گروه صنعتی ملی هم از طریق هلدینگ آتیه صبا و هم سیستم هایی که ما ایجاد می کنیم، رصد خواهد شد.

نمی گذاریم حسابرسی ها به مجمع عمومی شرکت بکشد

وی همچنین گفت: تقویت انضباط مالی را سر لوحه کار خود خواهیم کرد و حسابرسی را بسیار جدی خواهیم گرفت .

تقی زاده با بیان اینکه بازرسی و نظارت لازمه پیشرفت مجموعه است، گفت: نخواهیم گذاشت کار بازرسی به مجمع عمومی آن شرکت برسد و هر سه ماه حسابرسی های داخلی را انجام میدهیم تا در مجامع تنها با شفافیت کارهایمان را بیان کنیم.

بین المللی شدن کفش ملی را پی گیری کنید

تقی زاده با بیان اینکه کفش ملی می تواند ۵۰۰ هزار نفر نیروی کار را به خدمت گیرد، گفت: این مجموعه بستر آن را دارد که بازار و تقاضا ایجاد کند و بهترین تولید کننده ها برایش کار کنند .

وی همچنین با تاکید بر تقویت بخش امور مشتریان در کفش ملی گفت: برخی افراد نیاز به کفش های خاص دارند که باید به تامین و تولید آنها نیزهمت گماشته شود، کفش ملی بانکها را به خط کند، ما هم در این مسیر تسهیل کننده خواهیم بود.

از تولید کننده های کفش ملی برای ورود ماشین آلات پیشرفته حمایت می کنیم

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه باید تولید کننده ها را تشویق به آوردن ماشین آلات پیشرفته کنیم، گفت: وام های با بهره پایین برای ورود صنعت و تجهیزات به تولید کننده های کفش ملی اختصاص خواهد یافت.

تقی زاده گفت: وقتی تولید کننده توانمند شد می توانیم از او محصول روز دنیا را مطالبه کنیم .

برای تحقیق و آمایش سرزمینی هزینه شود

وی با اشاره به پتانسیل بسیار بالای فروشگاهی کفش ملی گفت: فروشگاه های کفش ملی در بهترین مکان های شهر قرار دارند اما این برای کفش ملی کفایت نمی کند هرقدر برای تحقیق و آمایش سرزمینی هزینه شود راه دوری نخواهد رفت، وقتی نگاه ملی داریم باید فروشگاه های کفش ملی بهترین فروشگاه ها و محصولات را داشته باشند .

ان شاء الله سال آینده خدمت مقام معظم رهبری از دستاوردها و شکوفایی کفش ملی خواهیم گفت

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: امیدوارم همه ذهنیت های گذشته را کنار بگذارند و برای گروه صنعتی ملی فکری اساسی کنیم، امروز کیلومترها را صفر می کنیم و می خواهیم از نو دست به دست هم دهیم تا به جایی برسیم که ان شاء الله سال آینده روز کارگر خدمت مقام معظم رهبری بتوانیم عنوان کنیم که ما در کفش ملی به چه دستاوردها و رونق بزرگی رسیده ایم.

صادقی: کفش ملی مصداق بارز کالای ایرانی است

در ابتدای این نشست، نادر صادقی، مدیر عامل گروه صنعتی ملی ضمن خیر مقدم به میهمانان این مجموعه گفت: بسیار سپاسگزارم که مدیران صندوق بازنشستگی برای حضور در جمع کارگران از میان همه مجموعه های اقتصادی صندوق، کفش ملی را انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: کفش ملی مصداق بارز کالای ایرانی به شمار می آید، مطمئنا همین امر موجب شده این شرکت برای حضوردر میان کارگران برگزیده شود و چنین حرکتی حرکت مسئولیت ما را در این سال مضاعف می کند.

صادقی با اشاره به وجود بیش از ۲۴۰ شعبه شرکت کفش ملی در سراسر کشور گفت: کفش ملی بزرگترین زنجیره توزیع کفش کشور را داراست و همین امر منجر به همکاری ما با بیش از ۱۷۰ تامین کننده شده است.

صادقی در ادامه تاکید کرد: طراحی، تولید، بازاریابی و نهایتا فروش کفش ملی، چرخه عظیمی از اشتغال را به خود اختصاص داده است واین ظرفیت بیش از آنچه که ما امروز شاهد آن هستیم می تواند رشد کند.

کفش ملی بر دو محور افزایش سهم بازار و صادارات متمرکز خواهد شد

مدیر عامل گروه صنعتی ملی در بیان برنامه های سال ۹۷ برای شرکت کفش ملی گفت: پیش از اینکه به این مجموعه ورود پیدا کنم جناب دکتر تقی زاده محورهایی را در ماموریت حضورم به گروه صنعتی ملی مطالبه می کردند و امسال بناست با کمک همه عزیزانی که در این جمع حضور دارند در دو حوزه افزایش سهم بازار و صادرات محوری متمرکز شویم.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه در هر بخش فضای مناسب وجود دارد و کشورهای همسایه و کشورهای CISدرالویت برنامه های صادراتی ما خواهند بود .

صادقی با بیان اینکه مطالعاتی هم در این زمینه صورت گرفته گفت: ان شاء الله بتوانیم بر اساس هدف گذاری ای که توسط مدیریت محترم صندوق بازنشستگی کشوری ترسیم شده است حرکت کنیم و به مقصود برسیم.

آذروش: کفش ملی در خط مقدم حمایت از تولید داخلی است

مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا نیز با اشاره به اینکه تقی زاده اولین مدیرعامل صندوق بازنشستگی است که در چنین جمعی حضور پیدا می کنند گفت: حضور بالاترین مقام ارشد سهامدار در گروه صنعتی ملی نوید بسیار ارزشمندی است.

آذروش در ادامه گفت: امیدوارم به عنوان سربازان خط مقدم اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری بتوانیم در مجموعه آتیه صبا و کفش ملی که در خط مقدم حمایت از تولیدات داخلی است، حرکت کنیم.

خط قرمر ما استفاده از کفش خارجی در کفش ملی است

مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا گفت: ما به تقویت تولید داخلی افتخار می کنیم و خط قرمز ما استفاده از کفش چینی و خارجی در فروشگاههای کفش ملی است.

وی معرفی صادقی را در مجموعه گروه صنعی ملی به فال نیک گرفت و گفت: قطعا حضورایشان منشاء رشد و پویایی این برند ارزشمند و پر خاطره خواهد بود.

ان شاء الله شکوفایی کفش ملی در این دوران برای نسلهای بعد به یادگار بماند

آذروش با اشاره به خاطرات مردم ایران از کفش ملی گفت : این نام برای بسیاری از ما بسیار ارزشمند است و ان شاء الله با حمایت های دکتر تقی زاده و مدیریت مهندس صادقی در گروه صنعتی ملی، در این دوران شکوفایی این نشان خاطره انگیز برای نسلهای بعد به یادگار بماند.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تعدادی از کارکنان گروه صنعتی ملی درباره وضع موجود شرکت کفش ملی صحبت کردند .

همچنین تقی زاده در این مراسم از یکی از فروشگاه ها و آزمایشگاه کنترل کیفیت کفش ملی به عنوان مجهزترین آزمایشگاه کفش کشور دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند تامین و تایید محصولات کفش ملی قرار گرفت.

در پایان برنامه نیزاز کارگزارن نمونه گروه صنعتی ملی و شرکت کفش ملی از سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

منبع: کفش ملی

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi