1

نامگذاری مجموعه ورزشی پالایشگاه نفت پارس به نام شهید محسن حججی

  • کد خبر : 17750
  • 12 مهر 1396 - 8:16
نامگذاری مجموعه ورزشی پالایشگاه نفت پارس به نام شهید محسن حججی

شرکت نفت پارس با نامگذاری مجموعه ورزشی پالایشگاه نفت پارس به نام “شهید محسن حججی” قصد در اعتلای نام و مقام والای شهدای مدافع حرم دارد. و لوح نامگذاری توسط رئیس محترم هیات مدیره شرکت توسعه انرژی تدبیر جناب آقای مهندس غلامحسین نوذری در هفته دفاع مقدس رونمایی و رسماً نامگذاری گردید.

شرکت نفت پارس با نامگذاری مجموعه ورزشی پالایشگاه نفت پارس به نام “شهید محسن حججی” قصد در اعتلای نام و مقام والای شهدای مدافع حرم دارد. و لوح نامگذاری توسط رئیس محترم هیات مدیره شرکت توسعه انرژی تدبیر جناب آقای مهندس غلامحسین نوذری در هفته دفاع مقدس رونمایی و رسماً نامگذاری گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت پارس، همزمان با عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) مراسم نامگذاری مجموعه ورزشی پالایشگاه نفت پارس  به نام “شهید محسن حججی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ( پنجم مهرماه ۹۶ ) مصادف با ششم محرم و هفته دفاع مقدس با حضور مهندس غلامحسین نوذری رئیس محترم هیات مدیره شرکت توسعه انرژی تدبیر، مهندس حمیدرضا خلیلی مدیرعامل شرکت نفت پارس ، سرهنگ احسان خورشیدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) استان البرز، سرهنگ حیدری، سرهنگ کبودوندی فرمانده حوزه شهید حیدرشاهی“، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صالحی، معاونین، مدیران، روسا و حضور پرشور پرسنل در ورزشگاه پالایشگاه نفت پارس برگزار گردید.

پرسنل شرکت نفت پارس با حرکت هیئت دسته عزادرای عاشقان حسینی از نمازخانه مسجدالرضا(ع) با همراهی مداحان اهل بیت و گروه ۲۸ نفری دمام بوشهری مقیم کرج که زینت بخش این مراسم بودند به سمت مجموعه ورزشی پالایشگاه نفت پارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به نیابت از شهید محسن حججی در روضه سیدالشهدا(ع)  به عزاداری پرداختند.

ابتدای مراسم حاضران در ورزشگاه با مداحی و مرثیه سرایی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سوگ این مصیبت سینه زنی و عزاداری کردند.

در ادامه مراسم معنوی مهندس غلامحسین نوذری “رئیس هیات مدیره شرکت توسعه انرژی تدبیر” ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیرامون واقعه کربلا سخنرانی کردند و ذکر مصیبت ها و مجاهدات امام حسین(ع) و یاران باوفای او همراه بود وی در سخنان خود اظهار داشت: احیا و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا موجب زنده نگه داشتن و ترویج دائمی مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت ها و تربیت کننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار است.

ایشان ایمان و بصیرت، حق خواهی و عدالت گستری را از صفات برجسته حماسه سازان عاشورا برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خرسند هستیم که همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، توفیق نامگذاری مجموعه ورزشی “شهید محسن حججی” نصیب پالایشگاه نفت پارس شد، تا با این اقدام بتوانیم از پایداری ها و جوانمردی ها، ایثار و شهادت این عزیزان یادی کنیم.  شهید محسن حججی با قامت استوار به سوی شهادت رفت و جان خود را فدای دفاع از حرم ائمه اطهار و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) کرد تا تضمینی برای نگهداری اسلام و مردم عزیز ایران باشد و برگزاری چنین یادبودی کوچکترین گامی است که می توان در قبال شهدای مدافع حرم به خصوص این شهید والا مقام که با مظلومیت به شهادت رسید باشد.

ایشان در ادامه افزود: امروزه اگر اقتدارایران اسلامی جهانی شده است همه را مدیون رشادت های شهیدانی چون “شهید محسن حججی” و دیگر شهداست.

هر ایرانی باید برای عزت نام جاوید شهدا راهی را ترسیم کند تا خاطرات این عزیزان برای همیشه در صحنه تجلی یابد که در این عرصه ادارات، نهادها و ارگان ها نقش اساسی ایفا خواهند کرد.

امیدواریم که نامگذاری این مجموعه ورزشی به نام شهید محسن حججی، بتواند زمینه و بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان باشد.

در پایان مراسم لوح تسمیه توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صالحی، مهندس نوذری، مهندس خلیلی، سرهنگ احسان خورشیدی “فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) استان البرز”، سرهنگ حیدری و “سرهنگ کبودوندی فرمانده حوزه شهید حیدرشاهی” رونمایی شد.

شایان ذکر است : پالایشگاه نفت پارس با فرا رسیدن محرم حال و هوایی دیگر به خود گرفته و به استقبال این ماه عزیز رفته است. چنانکه با تلاش مسئولین واحدهای روابط عمومی، بسیج و خدمات اداری نمازخانه مسجدالرضا(ع)  شرکت نفت پارس سیاه پوش و پوستر وبنرهایی نیز در زمینه مصائب حادثه کربلا  و هفته دفاع مقدس در محوطه نصب گردیده است.

همچنین مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان همه روزه در دهه اول محرم با حضور مداحان عصمت و طهارت در نمازخانه مسجدالرضا(ع) پالایشگاه نفت پارس برگزار می شود.

منبع: شرکت نفت پارس

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi