4

مهندس ساغری چی مدیرعامل جدید شرکت پارس مینو شد

  • کد خبر : 15449
  • 16 جولای 2017 - 8:39
مهندس ساغری چی مدیرعامل جدید شرکت پارس مینو شد

توسط مهندس نعمت پرور، از عملکرد شایسته دکتر سخت باز تقدیر و مهندس ساغری چی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پارس مینو معرفی شد.
آقای مهندس ساغری چی مدیرعامل جدید شرکت پارس مینو دارای مدرک فوق لیسانس صنایع از دانشگاه شریف هستند.

 مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پارس مینو ، در سالن کنفرانس ساختمان ساندوز با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان و همچنین مدیران عامل شرکت های تابعه خودکفایی آزادگان و مدیران شرکت پارس مینو برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی وقفه و اثرگذار سرکار خانم دکتر سخت باز در زمان تصدی پست مدیریت شرکت پارس مینو اظهار داشت: اینجانب راضی به رفتن و بازنشسته شدن ایشان نبودم؛ نه تنها من بلکه همه اعضای هیأت مدیره خواستار حضور ایشان بوده و هستیم و کماکان می خواهیم از تجارب و توانمندی های ایشان در مجموعه بهره ببریم. سرکار خانم سخت باز مدت 24 سال از عمرشان را در این شرکت گذراندند و منشأ برکات و خدمات فراوانی هم برای جامعه کارگری داخل شرکت و هم سهامداران و کلاً  صنعت شیرینی و شکلات در مجموعه بودند. ایشان در سال 1392 این شرکت را تحویل گرفتند و امروز با سربلندی تحویل مدیر لایق دیگری می دهند.

توسط مهندس نعمت پرور، از عملکرد شایسته دکتر سخت باز تقدیر و مهندس ساغری چی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پارس مینو معرفی شد.

آقای مهندس ساغری چی مدیرعامل جدید شرکت پارس مینو دارای مدرک فوق لیسانس صنایع از دانشگاه شریف هستند. ایشان از سال 1368 به شرکت مینو پیوستند و مدت 15 سال سابقه فعالیت در گروه صنعتی مینو را داشته اند؛ آخرین سمت ایشان در پارس مینو، مدیرعاملی شرکت فنی و مهندسی بوده است. آقای مهندس ساغری چی سال 1383 از شرکت مینو منفک و به مدت 5 سال در شرکت کاسپین تأمین، مدیرعامل بوده اند. اخیراً نیز به مدت دو سال در پالایش خون، مدیرعامل هستند.

در ادامه این جلسه تودیع و معارفه، آقای اکبرزاده رییس هیأت مدیره و آقای کائینی عضو هیات مدیره شرکت خودکفایی آزادگان نیز از تلاش های خانم دکتر سخت باز تقدیر و تشکر کردند و گفتند: در مقطعی که شرکت دچار نابسامانی و مشکلات بود، ایشان مجموعه را به خوبی هدایت و مدیریت کردند و با مدیران مجموعه به خصوص اعضای هیات مدیره هماهنگی و تعامل خوبی داشتند و ما امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و آقای مهندس ساغری چی نیز راه ایشان را در جهت رشد و توسعه شرکت پارس مینو، ادامه دهند.

در پایان، سرکار خانم دکتر سخت باز عنوان کردند: خدا را شکر که با سرافرازی بازنشسته شده و از شرکت می روم. ایشان از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت خودکفایی آزادگان و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت پارس مینو به خاطر حمایت ها و حسن اعتمادشان و از مدیران، همکاران و پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت پارس مینو که در این مدت یار و همراه ایشان بودند، تقدیر و تشکر کردند.

منبع: سایت گروه صنعتی مینو

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi