4

مهارت های زندگی برای کودکان – احترام به قانون و فرهنگ +انیمیشن

  • کد خبر : 14312
  • 06 ژوئن 2017 - 12:40
مهارت های زندگی برای کودکان – احترام به قانون و فرهنگ +انیمیشن

پدر و مادری که خود قانون را زیر پا می گذارد، نمی تواند از فرزندش بخواهد و توقع داشته باشد که قوانین را رعایت کند. در این نوشتار از مجموعه مهارت های زندگی برای کودکان ، انیمیشن زیبا در خصوص احترام به قانون و فرهنگ عمومی را که همان احترام به خود است، می بینیم.

بهترین سن برای آموزش احترام به قانون و رعایت آن در کودکی، ۵ تا ۷ سالگی است و کودک در این سنین است که می تواند معنای قانون را با اعمال صحیح آن در خانه دریابد. در حال حاضر بسیاری از والدین از رفتارهای فرزند خود شکایت می کنند در این شکایت ها چند وجه مشترک بین والدین و فرزندان وجود دارد. در چنین شرایطی است که مشاور می تواند به خوبی متوجه اشتباهات در طرز فکر والدین و شیوه تربیتی آن ها شود. در واقع والدین دچار مشکلات شناختی نسبت به فرزندان خود و شیوه تربیتی اعمال شده در خانه شده اند و تصور می کنند این بچه ها هستند که باید تغییر کنند اما مدت زمانی نمی گذرد که درمی یابند بسیاری از مشکلات آن ها در نتیجه بی توجهی به وضع قوانین مناسب در خانه و نبود آموزش مناسب و به هنگام در دوران کودکی رخ داده است.

بهترین روش آموزش به کودکان، آموزش عملی به آن ها است. یعنی والدین باید با رفتار خود احترام به قانون و فرهنگ را به فرزندانشان باید بیاموزند. پدر و مادری که خود قانون را زیر پا می گذارد، نمی تواند از فرزندش بخواهد و توقع داشته باشد که قوانین را رعایت کند.

در این نوشتار از مجموعه مهارت های زندگی برای کودکان، انیمیشن زیبا در خصوص احترام به قانون و فرهنگ عمومی را که همان احترام به خود است، می بینیم.

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=14312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi