0

معنی برندسازی شخصی + ویدئو

  • کد خبر : 22939
  • 09 بهمن 1396 - 9:30
معنی برندسازی شخصی + ویدئو

معنی برندسازی شخصی + ویدئو

برندسازی شخصی فرایندی است که توسط آن، افراد و تخصص‌شان مثل برندهای تجاری علامت‌گذاری می‌شوند. در حالی که تکنیک‌های قدیمی مدیریت خودیاری، دربارهٔ خودبهبودی و افزایش مهارتهای شخصی صحبت می‌کرد، مفهوم برندسازی شخصی، می‌گوید موفقیت از خود محصول بدست می‌آید. به این معنا که ذات و ماهیت یک محصول، مشخص می‌کند که آن محصول موفق خواهد بود یا نه.

به علاوه، این فرایند به صورت ایجاد یک دارایی که به فرد خاصی تعلق دارد نیز تعریف می‌شود؛ که پیکر، پوشش، ظاهر فیزیکی و زمینه‌های دانش را در بر می‌گیرد. اما برندسازی شخصی، فقط به این موارد محدود نمی‌شود و منجر به یک احساس منحصربه‌فرد تشخیص، به یاد ماندنی و ایده‌آل در صاحب برند می‌شود. این اصطلاح اولین بار در یک مقاله در سال ۱۹۹۷ توسط Tom Peters استفاده و مطرح شد.

برندسازی شخصی اغلب شامل کاربرد نام یک فرد برای محصولات مختلف است. مثلاً، املاک Donald Trump مشهور و بزرگ. این فرد از نام فامیلی او بر روی ساختمان‌ها و محصولاتش استفاده می‌کند.

تاریخچه

برندسازی شخصی، تثبیت موقعیت شخصی و تمام برندسازی‌های فردی با هر نامی، اولین بار در کتاب Think and Grow Rich در سال ۱۹۳۷ توسط Napoleon Hill معرفی شد. این ایده بعدها در سال ۱۹۸۱ در کتاب Positioning: The Battle for Your Mind، توسط Al Ries و Jack Trout منتشر شد. مخصوصاً در فصل ۲۳ (تثبیت موقعیت حرفه و خودتان)، می‌توانید از استراتژی تثبیت موقعیت برای پیشبرد حرفهٔ خودتان بهره ببرید. کلید اصلی: «سعی نکنید همهٔ کارها را خودتان انجام دهید. اسبی را برای راندن پیدا کنید [کار را به کاردان بسپارید!].» این اصل بعدها توسط Tom Peters معروف شد.

منبع: ویکی پدیا

توضیحات بیشتر در این مورد را با عنوان معنی برندسازی شخصی،علی اباصلتیان طراح و توسعه دهنده برندینگ شخصی مدیراندر ویدئوی این نوشتار ارائه می دهد.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=22939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi