0

مشتريان مهمترين سرمايه سايپا هستند

  • کد خبر : 11604
  • 11 اسفند 1395 - 8:29
مشتريان مهمترين سرمايه سايپا هستند

رييس مرکز ارتباط با مشتريان و شبکه نمايندگي هاي سايپا گفت: در فرايندهاي رسيدگي به شکايات علاوه بر رفع ايرادها و اشکالات، رويکردمان اين است که شکايات را به عنوان منبع يادگيري مي دانيم و با رويکردي علمي و سيستمي، مشتريان را به عنوان مهمترين سرمايه سايپا مي دانيم.

رييس مرکز ارتباط با مشتريان و شبکه نمايندگي هاي سايپا: مشتريان مهمترين سرمايه سايپا هستند.

رييس مرکز ارتباط با مشتريان و شبکه نمايندگي هاي سايپا گفت: در فرايندهاي رسيدگي به شکايات علاوه بر رفع ايرادها و اشکالات، رويکردمان اين است که شکايات را به عنوان منبع يادگيري مي دانيم و با رويکردي علمي و سيستمي، مشتريان را به عنوان مهمترين سرمايه سايپا مي دانيم.

 عباس صفري رييس مرکز ارتباط با مشتريان و شبکه نمايندگي هاي سايپا گفت: اين مرکز به دنبال عذرخواهي رسمي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به واسطه برخي از مشکلات در محصولات توليدي، با هدف نهادينه شدن فرهنگ پاسخگويي در سطح گروه سايپا با دستور مستقيم مديرعامل گروه، از نيمه دوم سال گذشته آغاز به کار کرد.

وي افزود: در مدت يک سال از آغاز فعاليت اين مرکز، بستري فراهم شد تا صداي مشتريان به خوبي دريافت شده و به بخش هاي مختلف گروه سايپا انتقال يابد و پيگيري براي اقدامات اصلاحي صورت گيرد. صفري تاکيد کرد: مرکز ارتباط با مشتريان و شبکه نمايندگي هاي سايپا با هدف ايجاد بستر يکپارچه رسيدگي به درخواست هاي مشتريان در سطح گروه اعم از: پارس خودرو، زامياد، فروش، کيفيت، خدمات پس از فروش و… تمام همت و تلاش خود را به کار بسته است تا منجر به بهبود کيفيت قطعات و روند کاهشي شکايات و در نهايت تامين رضايت مندي مشتريان از محصولات توليدي گروه سايپا شود.

رئيس مرکز ارتباط با مشتريان سايپا خاطر نشان کرد: فرايندهايي ايجاد کرديم که ارتباط با مشتريان و شبکه نمايندگي ها در همه حوزه ها باتوجه به مولتي برند بودن سايپا، از کيفيت تا فروش و خدمات پس از فروش با سرعت بيشتري به مبادي مربوطه انتقال يابد و اقدام هاي لازم صورت گيرد.  صفري گفت: با بررسي، تحليل و پايش شکايات و ارجاع آن به حوزه هاي ذي ربط، انجام اقدامات اصلاحي را پيگيري مي کنيم و تاکنون 26 اقدام اصلاحي در حوزه کيفيت خودروهاي گروه سايپا، 16 اقدام اصلاحي در حوزه خدمات پس از فروش و 13 اقدام اصلاحي در حوزه بازاريابي و فروش، طي يک سال گذشته در سطح گروه سايپا انجام شده است.

رييس مرکز ارتباط با مشتريان و شبکه نمايندگي هاي سايپا تاکيد کرد: مشتري ناراضي منبع اصلي ما براي اصلاح در فرايندهاي مختلف گروه سايپاست و خود را مسئول رساندن پيام و صداي مشتريان به کليه بخش هاي سايپا و پيگيري مطالبات آنها مي دانيم.

 منبع: ویژه نامه دنیای اقتصاد غرب استان تهران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=11604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi