5

مراسم رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال ایران و بدرقه این تیم برای حضور در جام‌جهانی

  • کد خبر : 28096
  • 21 می 2018 - 10:38
مراسم رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال ایران و بدرقه این تیم برای حضور در جام‌جهانی

مراسم رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال ایران و بدرقه این تیم برای حضور در جام‌جهانی

مراسم رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال ایران و بدرقه شاگردان کی‌روش برای حضور در جام‌جهانی با بی‌نظمی و سخنرانی‌های تکراری برگزار شد اما کی‌روش یک سورپرایز داشت.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی در روسیه آماده می کند، پس از دیدار تدارکاتی که روز شنبه با ازبکستان داشت، یکشنبه شب در مراسم ویژه ای حضور یافت تا با حضور مسئولان وزارت ورزش، وزارت ارشاد، وزارت امور خارجه و برخی نهادهای دیگر بدرقه شود.

نمایشگاهی در اوج آشگفتی
در برنامه ای که برای پیش از مراسم بدرقه و رونمایی از سرود تیم ملی در نظر گرفته شده بود، بازدید از نمایشگاه هم گنجانده شده بود اما بی نظمی و آشفتگی مراسم آنقدر زیاد بود که مشخص نشد چه نمایشگاهی برپاست. بیشتر از هر چیز حامیان فدراسیون فوتبال فرصت کردند چهره های سرشناس را به غرفه خود بکشانند و عکس یادگاری بگیرند.

جا برای نشستن کم آمد
این مراسم هم مثل بسیاری دیگر از نمونه های اینچنینی در اوج بی نظمی برگزار شد به گونه ای که برای برخی مهمان جایی برای نشستن نبود و افراد متفرقه ای توانسته بودند با روش های خاص، خود را به سالن تالار وحدت برسانند. برای برخی مهمانان هم که با تاخیر به مراسم رسیدند جایی برای نشستن نبود.

سخنرانی های کسل کننده
مثل بسیاری از برنامه های دیگر تعداد سخنرانان این مراسم هم زیاد بود و برخی نیز مدت زمان بیشتر از وقت تعیین شده را حرف زدند تا حوصله برخی حضار سر برود. این درحالی  بود که بارها تاکید شد سخنرانی ها کوتاه باشد اما بازهم کمتر سخنرانی توجه کرد.

حضور چهره های هنری و ورزشی
بسیاری از چهره های شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون و چهره های ورزشی و فوتبالی در این مراسم حضور داشتند. عنایت بخشی از پیشکسوتان تلویزیون و سینما از جمله حاضران در این مراسم بود. عابدزاده، استیلی، علی دایی و … از جمله ورزشی های حاضر در مراسم بودند.

سورپرایز کارلوس کی روش
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از جمله سخنرانانی بود که با استقبال خوب حاضران مواجه شد. کی روش زمانی که پشت تریبون قرار گرفت یک اقدام غافلگیرکننده داشت و با تمجید از علی دایی او را روی سن دعوت کرد و سپس به رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان پیشنهاد داد که علی دایی را به عنوان سفیر همیشگی فوتبال ایران در عرصه بین المللی معرفی کنند.

یک تیم و ۸۰ میلیون قلب
کارلوس کی روش و تعداد دیگری از سخنرانان مراسم بارها بر این نکته تاکید کردند که تیم ملی فوتبال ایران قلب ۸۰ میلیون ایرانی را با خود همراه داشت و مردم ایران دعا خواهند کرد این تیم در مصاف با مراکش، پرتغال و اسپانیا بهترین نتایج را بگیرد.

رونمایی از سرود تیم ملی
یکی از بخش های اصلی مراسم یکشنبه شب رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال ایران و چند قطعه مرتبط دیگر بود که ارکستر سمفونیک تهران با خوانندگی سالار عقیلی آن را اجرا کرد. شهداد روحانی رهبر ارکستر تهران هم لحظاتی به زبان انگلیسی با کارلوس کی روش صحبت کرد و سپس یک قطعه پرتغالی را به عنوان هدیه برای وی اجرا کردند. روحانی پس از اجرای این قطعه به سمت کی روش رفت و با وی دست داد. کی روش هم که از این اجرا بسیار خوشحال شده بود از وی تشکر کرد.

بدرقه بازیکنان با صلوات خاصه
در بخش پایانی مراسم هم بازیکنان تیم ملی با حضور بر روی سن از جایگاهی  که برای بدرقه آنها در نظر گرفته شده بود عبور کردند. هنگام عبور آنها از جایگاه ویژه صلوات خاصه امام رضا(ع) قرائت شد تا بازیکنان با روحیه ای دو چندان راهی اردوی آماده سازی شوند.

کج سلیقگی در برنامه ریزی 
مراسم رونمایی از سرود تیم ملی و بدرقه ملی پوشان دقایقی بعد از اذان مغرب به پایان رسید اما تدارکی برای باز کردن افطار روزه داران دیده نشده بود و حاضران که تعدادشان هم بسیار زیاد بود راهی منازل خود شدند تا برگزاری یک مراسم بی نظم و آشفته دیگر و یک کج سلیقگی بزرگ در برنامه ریزی، در کارنامه فدراسیون فوتبال ثبت شود.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi