2

مدیرعامل زامیاد از دیلی محصول جدید زامیاد خبرداد

  • کد خبر : 16533
  • 16 آگوست 2017 - 8:17
مدیرعامل زامیاد از دیلی محصول جدید زامیاد خبرداد

مدیرعامل زامیاد گفت: مگاپلتفرم دیلی محصول جدید زامیاد با قابلیت تولید کامیونت،مینی بوس، ون مسافری و آمبولانس است که با شرکت ایویکو در حال مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه و تولید این محصول در کشور هستیم. امیدواریم تا اواخر شهریور ماه، این تفاهم نامه امضا شود .

مدیرعامل زامیاد گفت: مگاپلتفرم دیلی محصول جدید زامیاد با قابلیت تولید کامیونت،مینی بوس، ون مسافری و آمبولانس است که با شرکت ایویکو در حال مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه و تولید این محصول در کشور هستیم.

به گزارش ارتباطات، فریدون حمیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد گفت: زامیاد امسال با تمام قدرت در این نمایشگاه حضور داشته و خوشبختانه استقبال خوبی از نمایشگاه انجام شده است. وی افزود: مشهد کلان شهری است که همواره جایگاه معنوی و اقتصادی خاصی دارد و بر همین اساس این نمایشگاه برای خودروسازان اهمیت ویژه ای دارد. مدیرعامل زامیاد در خصوص وضعیت تولید نیسان آبی گفت: این خودرو به دلیل سخت کار بودن محبوبیت زیادی دارد و در حمل و نقل کشور نقش بسیار کلیدی دارد. وی تاکید کرد: در گذشته این محصول مشکلاتی داشته که با یک روند سریع تولید آن بر اساس استانداردهای کشور منطبق شد و توانستیم سطح آلایندگی آن را ارتقا و مصرف سوختش را به شدت کاهش دهیم و در حال حاضر ۸۰ درصد این خودرو را به صورت دوگانه سوز به بازار عرضه کنیم.

حمیدی افزود: با توجه به اینکه برای ارتقای این خودرو بر اساس استانداردهای جدید نیاز به سرمایه گذاری در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان وجود داشت تصمیم گرفتیم که به سمت محصولات جدید برویم و در حال حاضر محصول جدید پادرا در حال تولید است و محصول پادرا ۲ را در دستور کار داریم و در آینده وارد بازار خواهیم کرد. وی افزود: در حال حاضر محصول جدید دیگری با عنوان f22 در دستور کار است که در آینده این خودرو جدید وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل زامیاد در خصوص خودرو پادرا افزود: با توجه به علاقه بازار به خودروهای دوگانه سوز، در حال کار بر روی موتور خودرو پادرا هستیم و پروژه ای تعریف شده تا موتور این خودرو دوگانه سوز شود و امیدوارم تا ۲ ماه دیگر موتور دوگانه سوز و در آینده نزدیک موتور دیزل این خودرو تولید و وارد بازار شود.

وی در خصوص همکاری با شرکت ایویکو گفت: مذاکرات خوبی با این شرکت آغاز شده و درسال گذشته توانستیم ۲۵۰ دستگاه خودرو سنگین از این شرکت تولید و عرضه کنیم و امسال برنامه تولید ۱۰۰۰ دستگاه را در برنامه داریم و تاکنون توانسته ایم ۵۰۰ دستگاه را تولید و عرضه کنیم. حمیدی گفت: در خصوص خودرو سنگین یورو کارگو در تلاشیم داخلی سازی آن را به ۲۰ درصد برسانیم تا بتوانیم از تعرفه های بیشتری بهره ببریم. وی افزود: در حال حاضر عرضه ۳۰۰ دستگاه ون ایویکو را در دستور کار داریم که ۱۰۰ دستگاه از این تعداد با همکاری شهرداری، برای معلولین مناسب سازی شده و ۲۰۰ دستگاه دیگر هم بر اساس نیاز مشتریان به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل زامیاد گفت: در حال مذاکره برای محصول جدید دیلی هستیم ، این محصول خانواده ای از گروه ایویکو است که پلتفرم مشترک دارد و می توان بر روی این پلتفرم کامیونت، مینی بوس، ون مسافری و آمبولانس تولید شود و کاربری های مختلفی دارد و در حال مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه با ایویکو هستیم . وی افزود:امیدواریم تا اواخر شهریور ماه، این تفاهم نامه امضا شود و در این صورت مراحل اجرایی آن تا اواخر سال جاری انجام خواهد شد. حمیدی گفت: محصول جدید استرالیس را که یکی از بهترین کشنده های موجود در جهان است، در حال عرضه هستیم. این خودرو با برخورداری از توان بالا و آپشن های متنوع علاقمندان زیادی دارد.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت خودروهای تجاری گفت:مشتریان برای خرید خودروهای تجاری نیاز به حمایت های بانکی و سیستم های تسهیلاتی دارند و برهمین اساس طی یک قرارداد سه جانبه با بانک اقتصاد نوین و سازمان راهداری کشور قراردادی منعقد کردیم که برای خودروهای جدید استرالیس مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان با نرخ ۹ درصد عرضه کنیم تا مشتریان بتوانند راحت تر از این خودرو مدرن بهره مند شوند.

منبع: شرکت زامیاد

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi