3

محتوای بهتر، فروش بیشتر+اینفوگرافیک

  • کد خبر : 10598
  • 14 ژانویه 2017 - 10:21
محتوای بهتر، فروش بیشتر+اینفوگرافیک

بازاریابى محتوایی یکى از روش هاى نوین بازاریابى است. هدف اصلى آن انتشار محتواى ارزشمند درباره کالا و خدمات کسب و کار از طرق مختلف است آن ها که خواهان رشد هستند باید بازاریابى محتوایى خود را با استراتژى کسب و کارشان همسو کنند .اینفوگرافیک این نوشتار بیان کننده این اصل مهم در بازار یابی است که: محتوای بهتر، فروش بیشتر

#محتوای_بهتر #فروش_بیشتر #اینفوگرافیک #بیشتر_بدانیم #دانستنی

بازاریابى محتوا یا بازاریابى از طریق محتوا یکى از روش هاى نوین بازاریابى است. هدف اصلى این نوع بازاریابى انتشار محتواى ارزشمند درباره کالا و خدمات کسب و کار از طرق مختلف است. اگر صاحب کسب و کار محتواى ارزشمند( نه محتواى تبلیغاتى) را به صورت دائم در اختیار مشترى قرار دهد، در آنها حس اعتماد و تعلق خاطر ایجاد و فروش بیشترى تجربه مى کند. کسب وکارهایى که خواهان رشد و پیشرفت هستند باید بازاریابى محتوایى خود را با استراتژى کسب و کارشان همسو کنند .

 اینفوگرافیک زیر بیان کننده این مطلب است که:

محتوای بهتر، فروش بیشتر

 

محتوای بهتر، فروش بیشتر

منبع: ارتباط گران پتروشیمی

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=10598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi