#محتوای_بهتر #فروش_بیشتر #اینفوگرافیک #بیشتر_بدانیم #دانستنی
بازاریابى محتوا یا بازاریابى از طریق محتوا یکى از روش هاى نوین بازاریابى است. هدف اصلى این نوع بازاریابى انتشار محتواى ارزشمند درباره کالا و خدمات کسب و کار از طرق مختلف است. اگر صاحب کسب و کار محتواى ارزشمند( نه محتواى تبلیغاتى) را به صورت دائم در اختیار مشترى قرار دهد، در آنها حس اعتماد و تعلق خاطر ایجاد و فروش بیشترى تجربه مى کند. کسب وکارهایى که خواهان رشد و پیشرفت هستند باید بازاریابى محتوایى خود را با استراتژى کسب و کارشان همسو کنند .
اینفوگرافیک زیر بیان کننده این مطلب است که:
محتوای بهتر، فروش بیشتر
منبع: ارتباط گران پتروشیمی
گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین