2

كرواسي آماده همكاري در صنعت ريلي ايران است

  • کد خبر : 16157
  • 07 آگوست 2017 - 15:14
كرواسي آماده همكاري در صنعت ريلي ايران است

محمد رجبي مديرعامل شركت حمل و نقل ريلي رجا كه به زاگرب پايتخت كرواسي سفر كرده بودبعد از مذاكرات با نمايندگان كشور كرواسي گفت: اميدواريم تفاهم‌هاي اوليه به سرمايه‌گذاري و ساخت واگن و انتقال فناوري در اين صنعت منجر شود. كرواسي آماده همكاري در صنعت ريلي ايران است

مديرعامل شركت حمل و نقل ريلي رجا بعد از مذاكرات با نمايندگان كشور كرواسي گفت: اميدواريم تفاهم‌هاي اوليه به سرمايه‌گذاري و ساخت واگن و انتقال فناوري در اين صنعت منجر شود. كرواسي آماده همكاري در صنعت ريلي ايران است

محمد رجبي كه چندي پيش در يك هيأت عالي رتبه اقتصادي به رياست وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي براي توسعه همكاري‌هاي دوجانبه اقتصادي به زاگرب پايتخت كرواسي سفر كرده بود افزود: در اين سفر مذاكرات متعددي با شركت‌هاي سازنده واگن و لكوموتيو براي سرمايه‌گذاري و مشاركت در ساخت و تجهيز واگن‌هاي مسافري ايران صورت گرفت.

وي خاطر نشان كرد: در اين سفر علاوه بر شركت در نشست‌هاي دوجانبه وزير تعاون، كار و رفاه ايران با وزيران اقتصاد، كار و انرژي كرواسي، در مذاكرات متعددي با چندين شركت بزرگ اروپايي مستقر در كرواسي حضور يافتيم.

مديرعامل رجا اظهار داشت: بازديد از شركت هاي  GREDELI(سازنده قطار، لوكوموتيو و واگن)، Atron (تجهيزات فروش بليت و كنترل الكترونيكي)، Industrius (صنعت جوشكاري دقيق در صنايع ريلي) و توسعه صنايع ريلي Westcorp همچنين مذاكره با مديران عالي رتبه اين شركت‌ها براي همكاري در تأمين مالي و ساخت واگن و تجهيزات حمل و نقل ريلي از ديگر برنامه هاي اين سفر ۳ روزه بود.

 

منبع: شرکت حمل و نقل ریلی رجا

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi