1

قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس

  • کد خبر : 33447
  • 06 آذر 1397 - 10:56
قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس

برخی قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس وجود دارند که معمولا بعضی از مردم خود را با آن ها محدود می کنند. و همین محدودیت باعث عدم اعتماد به نفس می شود.

برخی قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس وجود دارند که معمولا بعضی از مردم خود را با آن ها محدود می کنند. و همین محدودیت باعث عدم اعتماد به نفس می شود.

هر یک از شما سبک پوشش مخصوص به خودتان را دارید. اما چرا به جای تقویت آن، خودتان را با قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس محدود می‌کنید؟ فعالان دنیای مد و لباس معتقدند « اگر به پیشگامان مد و لباس مثل مدونا، مرلین مونرو … که نامشان ورد زبان‌ها است توجه کنید، به نقاط مشترک آن‌ها پی خواهید برد. این افراد خود را با قوانین رایج محدود نکرده، به انتقادات توجهی نداشته و سبک شخصی خود را دنبال کرده اند. به این ترتیب، توانسته اند الهام بخش سایرین باشند».

اگر نمی‌توانید شخصیت خود را در سبک پوشش تان پیاده کنید و از این موضوع ناراحت هستید، به قوانین اشتباه در دنیای مد و لباسکه از آنها تبعیت کرده اید نگاهی بیندازید. اگر از قوانینی که شما را محدود کرده اند دوری کنید، لباسهایتان را با اعتماد به نفس بیشتری خواهید پوشید. در ادامه قصد داریم به قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس اشاره کنیم:

کیف و کفش باید همرنگ باشد!

سال‌های سال آموخته اید که باید طیف رنگی یکسانی برای بدلیجات، کیف و کفش خود انتخاب کنید؛ در حالی که می‌توانید انتخاب‌های متنوع تری داشته باشید. چرا خودتان را با یک رنگ محدود کنید؟ چه ایرادی دارد که با پوتین‌های رنگ شتری، کیف سیاه دلخواهتان را دست بگیرید؟ برای این انتخاب هیچ ممانعتی وجود ندارد.

لباس‌های طرحدار با هم ست نمی‌شوند!

قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس

یکی از جذابیت‌های پوشیدن لباس‌های طرحدار، ست کردن آن‌ها با هم است. این کار به خلاقیت خودتان بستگی دارد. اگر از پوشیدن طرح‌هایی که زیاد به چشم می‌آیند خجالت می‌کشید، با طرح‌های ساده مانند چهارخانه و خال خال شروع کنید.

پارچه‌های پولکی مخصوص لباس شب هستند!

شاید لباس‌های رنگارنگ و براق پولکی را برای روزهای خاص در کمد لباستان نگه داشته باشید؛ اما باور این که نمی‌توانید در پوشش روزانه تان از آن‌ها استفاده کنید، درست نیست. پیراهن یا یک تکه بدل پولکی، می‌تواند به خوش تیپ تر شدن شما کمک کند!

کفش پاشنه بلند یکی از نیازهای اساسی خانم‌ها است!

قوانین اشتباه در دنیای مد و لباس

برای رفتن به یک قرار ملاقات رسمی، یک مهمانی پر زرق و برق و یا یک رستوران شیک، به پاشنه بلندترین کفش خود احساس نیاز خواهید کرد. در حالی که شیک بودن ارتباطی با  بلندی پاشنه کفشتان ندارد! شاید یک جفت صندل آکسفورد یا شنل برای شیک بودن شما کفایت کند.

در زمستان از پوشیدن رنگ سفید دوری کنید!

اگر طیف رنگ‌های سیاه و خاکستری مورد علاقه شما است، زمستان خسته کننده تر از هر فصل دیگری خواهد بود! چرا پوشیدن رنگ زیبایی مثل سفید را در زمستان برای خود منع کنید؟ با پوشیدن چنین رنگی مانند یک الماس بدرخشید!

در تابستان از پوشیدن رنگ سیاه دوری کنید!

 رنگ سیاه به دلیل جذب نور بیشتر، در روزهای گرم طرفداران کمی‌دارد. اما این که در تابستان نمی‌توانید از این رنگ در پوشش تان استفاده کنید، باور نادرستی است. شما می‌توانید در روزهای گرم تابستان با دوری کردن از پوشیدن پارچه‌های پلاستیکی، که منجر به عرق کردن می‌شوند، این باور را از میان بردارید. در حقیقت سیاه، اما نخی و خنک بپوشید!

با صندل نباید جوراب پوشید!

جوراب و صندل  ترکیبی مختص توریست‌ها نیست! در سال‌های اخیر طراحان برتر مد و لباس، با پوشیدن جوراب و صندل این باور را از میان برداشتند. البته این نوع ترکیب چندان ظرافت ندارد؛ اما اگر آن را با اعتماد به نفس بپوشید، نتیجه بسیار عالی خواهد بود!

تنها افرادی که تناسب اندام دارند شیک پوش هستند!

آیا این موضوع که لباس تنها در افراد دارای تناسب اندام، زیبا تر نمایان می‌شود قدیمی‌نشده است؟ کسی که تصمیم می‌گیرد چه لباسی بپوشد شما هستید. بنابراین، اگر لباس مورد علاقه تان به شما حس خوبی می‌دهد، هیچ قانونی برای نپوشیدن آن وجود ندارد.

ترکیب رنگ سیاه با لاجوردی و قهوه ای مناسب نیست!

برعکس چیزی که به ما یاد داده اند، طیف رنگ‌های لاجوردی، سیاه و قهوه ای به دلیل خنثی بودن، می‌توانند به خوبی با هم ترکیب شوند. اگر ترکیب رنگ‌های مشابه را نمی‌پسندید، می‌توانید ترکیب بافت‌های متنوع با رنگ‌های مختلف را امتحان کنید. برای مثال: ترکیب جین با چرم یا ابریشم با پشم.

نقره ای و طلایی نمی‌توانند با هم ست شوند!

هر شخص رنگ مورد علاقه خود را دارد. خود را از پوشیدن هیچ رنگی محروم نکنید!

اتفاقا استفاده همزمان جواهرات طلایی و نقره ای می‌تواند به ظاهر شما روح تازه ای ببخشد.

جوراب رنگ روشن نپوشید!

از دیدن مچ پای تیره خسته نشدید؟ جوراب‌ها هم قسمتی از پوشش شما هستند. اگر به جوراب‌های سفید، نئون و یا طرحدار علاقه دارید، برای نپوشیدن آن‌ها هیچ دلیلی وجود ندارد.

 لباسهای راه راه چاق نشان می‌دهند!

سال‌هاست که با تصور چاق دیده شدن از پوشیدن لباس‌های راه راه دوری کرده اید. اما دیگر زمان خداحافظی با این باور اشتباه است. نمی‌توانید تصور کنید که یک لباس حریر با راه‌های باریک چه قدر شما را ظریف نشان خواهد داد!

منبع: مجله کیوی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi