مدیرعامل ایساکو، در ادامه بازدیدهای سرزده خود در راستای بررسی و پایش و نظارت ایساکو بر کیفیت ارائه خدمات نمایندگیهای مجاز، این بار به چند شهر جنوبی کشور از جمله عسلویه و بوشهر سفر کرد.
به گزارش ایکوپرس به نقل از ارتباطات ایساکو، سید رضا حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو بهصورت مستمر بر بهبود و چابکسازی فرآیندهای شرکت و دستورالعملها تأکید و بر اجرای آن نظارت دارد.
وی معتقد است در یک سیستم پویا، گلوگاهها باید دائماً رصد شوند تا هیچ نقطه توقف یا کندی حرکت مانع از بازخورد مثبت مشتریان نشود.
وی ضمن اعلام اینکه شرکت ایساکو، همواره بر انجام بهینه فعالیتهای مجموعههای ذیربط خود نظارت دارد گفت: علاوه بر این پایشها، بازدیدهای سرزده تیم مدیریت نیز باعث تعامل دوسویه با پرسنل و لمس مسائل آنها و مشتریان از نزدیک میشود.
حسینی در این بازدید از نمایندگیهای شهرهای عسلویه، جم، کنگان و بوشهر بازدید کرد و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را ازنظر گذراند.
وی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور و بررسی نحوه خدمات در استانهای دور کشور این بار از شهرهای حاشیه جنوبی بازدید به عمل آورد و با توجه بهدشواری کار در شرایط خاص جوی منطقه و آلودگی هوا از زحمات پرسنل این ناحیه تقدیر و تأکید کرد بهترین خدمات به هموطنان این مناطق ارائه شود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو
گردآوریشده توسط پایگاه دانستنی آنلاین