0

فروش رسمی خودروهای تیگوان و پاسات پس از گذشت 17 سال

  • کد خبر : 21796
  • 07 ژانویه 2018 - 17:49
فروش رسمی خودروهای تیگوان و پاسات پس از گذشت 17 سال

فروش خودروهای تیگوان 2018 و پاسات 2018 که در نمایشگاه خودروی 96 تهران رونمایی شده بودند آغاز شد. به گزارش دانستنی آنلاین، پس از حدود 17 سال، فولکس واگن طی قراردادی با ماموت خودرو به ایران بازگشت و دو مدل تیگوان و پاسات به عنوان اولین خودروهای این شرکت معتبر برای حضور در ایران معرفی […]

فروش خودروهای تیگوان 2018 و پاسات 2018 که در نمایشگاه خودروی 96 تهران رونمایی شده بودند آغاز شد.

به گزارش دانستنی آنلاین، پس از حدود 17 سال، فولکس واگن طی قراردادی با ماموت خودرو به ایران بازگشت و دو مدل تیگوان و پاسات به عنوان اولین خودروهای این شرکت معتبر برای حضور در ایران معرفی شدند.

فروش رسمی خودروهای تیگوان و پاسات پس از گذشت 17 سالنوریان مدیر مارکتینگ و بازاریابی این شرکت به خبرنگار دانستنی گفت: از امروز، یکشنبه ( 17 دی ماه 1396) پس از مدت ها انتظار فروش دو مدل از این خودروسازی یعنی شاسی بلند تیگوان و سدان پاسات آغاز شده است. وی ادامه داد: هر دو مدل در گروه خودروهای زیر 300 میلیون تومان قرار دارند.

لازم به ذکر است فولکس واگن با تولید بیش از 10 میلیون خودرو در سال موفق به کسب عنوان بزرگترین تولیدکننده صنعت خودرو جهان شده است. این کمپانی با دارا بودن استانداردهای کیفیت و خدمات پس از فروش بالا در جلب رضایت مشتریان بسیار موفق بوده است و با ورود این خودرو ساز آلمانی به بازار ایران امید است سطح کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان ارتقاء قابل توجهی داشته باشد و روند رضایت مندی مشتریان از محصولات و خدمات فولکس واگن در ماموت خودرو نیز تکرار شود. این غول خودروسازی برندهایی چون: فولکس واگن، آئودی، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی و پورشه را در زیرمجموعه خود دارد.

ن. بهشتیان

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=21796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi